تابناک / نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح روز دوشنبه در فرمانداری ها و بخشداری های گیلان آغاز شد و بر اساس آخرین اخبار قریب به 2هزار نفر در گیلان تنها در دو روز نخست نام نویسی حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با مراجعه به فرمانداری و بخشداری‌های گیلان ثبت‌نام کردند.
کد خبر: ۳۹۷۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 22 March 2017
تابناک / نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح روز دوشنبه در فرمانداری ها و بخشداری های  گیلان آغاز شد و بر اساس آخرین اخبار قریب به 2هزار نفر در گیلان تنها در دو روز نخست نام نویسی حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با مراجعه به فرمانداری و بخشداری‌های گیلان ثبت‌نام کردند.
 

http://media.farsnews.com/Uploaded/Files/Images/1395/12/30/13951230000005_Test_PhotoH.png

 

 


 

 

 

http://www.khazaronline.com/images/axe145633.jpg

گزارش روز دوم ثبت نام انتخابات شوراهای شهر و روستا را در اینجا بخوانید.

 

 


 

 

http://guilanian.ir/wp-content/uploads/2016/02/%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B17.jpg

 



رئیس ستاد انتخابات گیلان افزود: از مجموع داوطلبان امروز ۶۷ نفر زن و ۹۸۶نفر مرد هستند.

محمد احمدی پور با بیان اینکه در روزهای آخر معمولا با ازدحام نام نویسی مواجه می شویم از همه داوطلبان خواست تا نام نویسی را به روز آخر موکول نکنند.

محمد احمدی پور همچنین با بیان اینکه شرط نام نویسی قطعی به همراه داشتن مدارک کامل است گفت : برخی افراد تعهد دادند که گواهی سوء پیشینه خود را ارائه دهند که ثبت نام آنان تا ارائه این گواهی قطعی نیست .

وی افزود :لازم است این افراد پیگیری های لازم را انجام دهند

گفتنی است نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح روز (دوشنبه) در فرمانداری ها و بخشداری های گیلان آغاز شد و تا پایان وقت اداری یکشنبه ششم فروردین ۹۶ ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار