نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مداحان اهل بیت(ع) در راه دفاع از حریم ولایت و امامت ثابت قدم باشند و وظایف دینی خود را به خوبی انجام دهند.
کد خبر: ۳۹۷۱۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳ 20 March 2017
به گزارش تابناک یزد،آیت‌الله محمدرضا ناصری در جمع مداحان، ذاکران و شاعران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و اعضاء بسیج مداحان استان افزود: مداحان باید با تاسی به زهرای مرضیه (س) در دفاع از حریم ولایت پیشگام باشند.
وی ادامه داد: عمل به وظایف خطیر دینی و فرهنگی و تاسی به ارزش های الهی موجب تقرب به حضرت حق و شفاعت فاطمه زهرا (س) است و باید قدر این موهبت را دانست.
امام جمعه یزد گفت: حضرت زهرا(س) به صورت کامل در خالق هستی فنا شده بود و بالاترین حد اخلاص و عشق به خداوند متعال را داشت و باید با تاسی به ایشان در مسیر سعادت گام برداشت.
آیت الله ناصری تصریح کرد: نبی مکرم اسلام در موقع ازدواج حضرت زهرا(س) مهریه تعیین می‌کند ولی حضرت زهرا(س) در ارتباط با این مهریه خواهش می‌کند که خداوند متعال مهریه‌اش را نجات شیعیانش از آتش جهنم قرار دهد.
وی از خود گذشتگی، پیوند با خدا، اخلاص در عمل و خوبی بندگان خدا را خواستن را از ویژگی های حضرت زهرا(س) برشمرد.
****
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد نیز گفت: امر به معروف و نهی از منکر از واجبات مهم محسوب می شود و باید روز به روز در جامعه ترویج شود.
آیت الله محمدرضا ناصری افزود: با وجود اهمیت امر به معروف و نهی از منکر هنوز این فریضه آن گونه که شایسته است در جامعه و بین مردم نهادینه نشده است.
وی ادامه داد: دشمنان از تمام روش‌ها برای مبارزه با انقلاب و اسلام به خصوص از فضای مجازی برای انحراف نسل جوان استفاده می کنند و همه باید برای ترویج و تبیین اسلام و تشیع به دنبال راه‌های جدیدی برای تاثیرگذاری و مصون‌سازی مردم در برابر این اقدامات دشمنان باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: ما دو راه در پیش داریم یکی اینکه پا به پای دشمنان از ابزاری که آنها استفاده می‌کنند استفاده کرده و در راستای ترویج و تبلیغ اسلام گام برداریم یا علاوه بر استفاده از این ابزارها، به دنبال استفاده از ابزار جدید باشیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار