پیام تبریک سرپرست گیلان خبرگزاری تابناک به محسن رضایی ؛
تابناک / در پی اعلام خبر رتبه نخست مجموعه خبری تابناک در بین برترین سایت های خبری کشور ، سیدرحمان موسوی(سرپرست گیلان این خبرگزاری) به محسن رضایی(دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام) پیام تبریک نوشت.
کد خبر: ۳۹۶۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 19 March 2017
تابناک / در پی اعلام خبر رتبه نخست مجموعه خبری تابناک در بین برترین سایت های خبری کشور ، سیدرحمان موسوی(سرپرست گیلان این خبرگزاری) به محسن رضایی(دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام) پیام تبریک نوشت.
 
 
 
 
متن این پیام به شرح ذیل می باشد:
 
 
جناب آقای دکتر محسن رضایی - دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام
 
سلام علیکم
 
 
از نخستین روزهای شروع به کار در مجموعه همدل و با صداقت "تابناک" آموختیم که قلم باید طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی باشد که نمی توانند بگویند و فریادشان بی صداست و برای رسیدن به قله حقیقت و صداقت باید بسوزیم تا از خاکستر ما حق گویان دیگری برخواسته و راه ما را ادامه دهند و این جز باشجاعت و حق گویی رخ نخواهد داد و مصلحت اندیشی تنها راه انحراف از این وظیفه و آرمان است.
 
جنابعالی بارها در جلسات مسئولین استان های "تابناک" تاکید داشتید که اگر مردم جامعه ای مطالبه گری را به معنای واقعی کلمه آموخته و بدان عمل کنند ، هیچ مسئولی را در هیچ سطحی نخواهیم یافت که در جهت آبادانی شهر ، استان و کشور کوتاهی و در جهت رفع مشکلات نکوشد.
 
در پی یک نظرسنجی که مدتی قبل منتشر شد تنها 32 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی Gallup گفتند که آن ها "به میزان زیادی به رسانه ها اعتماد دارند" و با این حال مجموعه خبری "تابناک" توانسته که بیشترین سهم از جلب آرا و اعتماد عمومی مخاطبان را به خود کسب کند و این موفقیت را مدیون درس آزادگی ، شجاعت و مطالبه گری شما بودیم و هستیم.
 
در پایان و با نزدیک شدن به آزمون سرنوشت سازی دیگر و انتخاباتی شدن فضای سیاسی کشور ، از جنابعالی تقاضا داریم که همچون فرماندهی سپاه دوران باشکوه 8 سال دفاع مقدس ، محکم و استوار ایستاده و همانند رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام(مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی) ، از نیش و کنایه های خناسان ناامید نشده و صحنه را برای فرصت طلبان و کاسبان خالی نکنید.
 
 
ارادتمند شما
 
سیدرحمان موسوی
 
1395/12/29
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار