در نشست خبری شهردار لاهیجان ؛
تابناک / سعید آگشته در مصاحبه با نمایندگان رسانه های گروهی افزود: در ایام تعطیلات نوروز در محیط های گردشگری و عمومی این شهر خدمات وای فای رایگان به گردشگران عرضه می شود.
کد خبر: ۳۹۶۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳ 17 March 2017
تابناک / سعید آگشته در مصاحبه با نمایندگان رسانه های گروهی افزود: در ایام تعطیلات نوروز در محیط های گردشگری و عمومی این شهر خدمات وای فای رایگان به گردشگران عرضه می شود.
 
شهردار لاهیجان خاطرنشان کرد: این خدمات از هم اکنون برای ایام نوروز 96 در حاشیه مجموعه گردشگری استخر لاهیجان رایگان راه اندازی شده است که مسافران محدوده آن می توانند از این خدمات بهره مند شوند.
 
وی اظهارداشت: لاهیجان به عنوان اولین شهر هوشمند کشورمحسوب می شود که نوروز امسال را با یک پکیج هوشمند خدماتی شامل صدور کارت هوشمند شهروندی، نصب کیوسک ها، حضور پارک بان های مجهز به کارت شهروندی و راه اندازی wifi رایگان در حاشیه استخر را عملی کرده است.
 
 
 
پرونده جزیره برای همیشه بسته شد
 

شهردار لاهیجان در خصوص پرونده جزیره لاهیجان اظهار داشت: جزیره یک موضوع مهم شهرستانی و استانی می باشدکه طی یک اقداماتی منافع مردم در شهر به خطر افتاد و با شکایتی که ما طرح کردیم و با توجه به اینکه مالک جزیره شهرداری می باشد لذا با پرداخت حق سرقفلی این ملک به طور کامل مجددا در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت و بنده همین جا به تمام مردم لاهیجان اعلام میکنم موضوع جزیره برای همیشه به اتمام رسیده و امیدواریم در آینده ایی نزدیک خبر بازپس گیری جزیره هم به مردم خواهد برسید و اگر بنده نبودم صلواتی هم برای ما بفرستید.


 
شهرداری لاهیجان را با بدهی میلیاردی تحویل گرفتم


آگشته بودجه شهرداری لاهیجان را برای سال 95 صد و چهل میلیارد تومان عنوان کرد و یادآور شد: زمانی که شهردار لاهیجان شدم از 35 میلیارد تومان پیش بینی شده تنها 20 میلیارد جذب شده بود و این در حالی بود که شهرداری 35 میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار بود.

وی افزود: علاوه بر این دو پرونده غرامتی هم برای شهرداری لاهیجان وجود داشت که بار مالی آن نزدیک به 20 میلیارد تومان است.

شهردار لاهیجان با تاکید بر اینکه سوء عملکرد در حوزه مدیریتی موجب انباشت بدهی می‌شود، بیان داشت: این بدهی‌ها در نهایت موجب ایجاد معضلات برای شهر و شهروندان می‌شود.

آگشته ادامه داد: ما برای برون‌رفت از این وضع بودجه را از 35 میلیارد تومان به 44میلیارد تومان افزایش دادیم و مضاف بر آن 100 میلیارد تومان در حوزه سرمایه گذاری به آن افزوده شد.
 
 
 
اجرای سیرک بین المللی راشن در ایام نوروز
 
 
سعید آگشته افزود: این برنامه با حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر در ایام نوروز در مجموعه تفریحی حاجی آباد در بلوار شهید انصاری برای شهروندان و مسافران اجرا می شود.
 
وی اضافه کرد: اجرای ژانگولر، بند بازی و شال هوایی در ارتفاع ۵ الی ۱۰ متری، عملیات آتش بازی، تقلید صدا،آکروبات، نمایش کمدی، بمبو کار، قرقره، حرکات تک چرخ، شلاق زنی، شعبده بازی، یوگا، رنجر، استند آپ کمدی و دعوت از هنرمندان معروف و محبوب کشور از بخش های مختلف این سیرک در لاهیجان است.
 
شهردار لاهیجان گفت: سیرک بین المللی راشن به مدیریت علی بیگی و تهیه کنندگی سیدآرمان حسینی از یکم تا ششم فروردین ۹۶ در لاهیجان اجرا می شود.
 
آگشته اضافه کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان با برگزاری جشنواره نوروزی امسال متفاوت ترین نوروز را با اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی برای شهروندان و مسافران عزیز تدارک دیده اند که این برنامه ها از صبح تا شب در نقاط مختلف شهر اجرا می شود.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار