همزمان با روز شهردار، پايانه مسافربری نسيم شمال با اعتبار 10 میلیارد ریال در شهر قزوین افتتاح شد.
کد خبر: ۳۹۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ 16 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، همزمان با روز شهردار، پایانه مسافربری نسیم شمال واقع در بلوار میرزا کوچک‌خان تقاطع نسیم شمال با اعتبار 10 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

این پایانه با حضور مسؤولان استانی از جمله فریدون همتی استاندار قزوین، داود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، مسعود نصرتی شهردار قزوین و با هدف تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان قزوینی، کاهش حجم بار ترافیک و زیباسازی شهر قزوین افتتاح شد.

با توجه به اینکه خودروهای مسافربری در میدان 22 بهمن و دروازه رشت مسافران را با کمترین امکانات جابه‌جا می‌کردند، اکنون با ساخت پایانه نسیم شمال خدمات مطلوبی به مسافران ارائه می‌شود.

در پایانه نسیم شمال خودروهای عازم به استان‌های گیلان، لوشان، لاهیجان و رشت و همچنین سواری کرایه‌های مجاز برون‌شهری کوهین، محمودآباد، نظام‌آباد، ناصرآباد، حسین‌آباد، آقابابا و بشر مستقر می‌شود.

با انتقال سفرهای شمال کشور به پایانه نسیم شمال می‌توانیم خدمات مطلوبی به شهروندان قزوینی ارائه دهیم.

مساحت پایانه نسیم شمال 27 هزار مترمربع است، ساخت این پروژه از سال 94 آغاز شده و با اعتبار 10 میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

نگهداری از پایانه نسیم شمال به بخش خصوصی واگذار شده است و این مهم با هدف کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمدها برای سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین صورت گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار