کد خبر: ۳۹۵۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 15 March 2017
استاندار گیلان با بیان اینکه گیلان سهم خود را از ستاد تسهیلات رفع موانع تولید به‌طور کامل دریافت کرده است، گفت: در این راستا حتی ۲۵ میلیارد تومان از سهم استان‌های دیگر را استفاده کرده‌ایم.
 
 محمد‌علی نجفی عصر دیروز در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان اظهار داشت: نرخ رشد اقتصادی دولت ۱۱٫۴ درصد اعلام شده و این بی‌نظیر است.

استاندار گیلان با بیان اینکه فرهنگیان با روح و علم فرزندان ارتباط دارند و دانش آموزان نخبه باید شناسایی و هدایت شوند گفت: جایگاه گیلان در کاهش بی‌سوادی باید بالاتر برود و در تمام استان ها از نظر تعداد سوادآموزی برتر باشیم و جایگاه خود را ارتقا دهیم.

نجفی با اشاره به اسکان مسافران نوروزی‌ افزود: میل ما این است شرایطی فراهم شود که همه جامعه از امکانات بخش‌خصوصی و هتل‌ها استفاده کنند و تلاش ما این است امکانات حداکثری را برای مسافران فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه استان‌گیلان سهم خود را از ستاد تسهیلات رفع موانع تولید به‌طور کامل دریافت کرده است، عنوان کرد: حتی ۲۵ میلیارد تومان نیز از سهم استان‌های دیگر را استفاده کرده‌ایم.

نجفی به اهمیت زیباسازی و فضاسازی برای جذب گردشگر تاکید کرد و گفت: اگر تصمیم بگیریم خودمان در معابر زباله نریزیم مهمان‌های ما نیز قطعا در معابر‌ زباله نمی‌ریزند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار