کد خبر: ۳۹۴۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳ 13 March 2017
وقتی در لیگ دسته دوم سپیدرود به سختی بالا آمد وبا حمایت تماشاگران وحضور فرشاد پیوس صعود کرد بهترین گزینه برای این تیم بقا در این دسته تصور می شد اما سپیدرود معجزه کرد واز ابتدا در بالاترین رده لیگ ایستاد .آن هم با حضور بازیکنانی نه چندان گران قیمت ونامدار ...

سپیدرود در رده اول قرار دارد .آنها علی نظر محمدی جوان را به عنوان سرمربی در اختیار دارند که شاید در ابتدا خیلی ها تصور نمیکردند او بتوان سرمربیگری تیم سپیدرود را تا نیم فصل در اختیار بگیرد، چه برسد به این که بالاتر از همه مربیان نامدار وگمنام دیگر قرار بگیرد .

حالا تیمی که 45 سال قدمت در فوتبال ما دارد ومثل پرسپولیس واستقلال وملوان وذوب آهن ونفت تهران  وراه آهن وماشین سازی ونفت آبادان قدیمی وپر اعتبار است،داعیه صعود دارد واگر لیگ برتری شود ،تعداد تماشاگرانش با توجه به نزول فاحش میزان تماشاگران تراکتورسازی ونفت آبادان وسپاهان در سالهای اخیر می توانند سر در میان سرهای بزرگان در آورد .

photo_2017-03-13_18-01-20

آنها امروز راه آهن را نیز با یک گل شکست دادند تا با کسب 51 امتیاز و با فاصله امتیازی مناسب در یک قدمی صعود قرار داشته باشند و چشم به 9 خوان ادامه راه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار