دادستان قم مطرح کرد
دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: کاهش جمعیت زندانیان یکی از برنامه‌های مهم دادستانی قم است.
کد خبر: ۳۹۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳ 11 March 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب قم، مهدی کاهه در در بازدید از ندامتگاه مرکزی لنگرود ضمن تشکر از کارکنان خدوم و زحمتکش اداره کل زندان‌ها این کار را مقدس و دارای ارزش‌های معنوی دانست و اظهار کرد: کار در اداره زندان‌ها بسیار مشکل و طاقت فرسا بوده و هر چه این سختی بیشتر باشد مورد قبول خداوند قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه تقویت و ارتقاء اداره زندان‌ها از اهداف دادستانی است گفت: حرکت پرشتابی در راستای اجرای قانون شروع شده که راهکار چگونگی مداخله بعد از صدور حکم و زمان اجرای حکم مورد بررسی قرار گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب قم یکی دیگر از برنامه‌های دادستانی را کاهش جمعیت زندانیان عنوان و اضافه کردند: اعتقاد داریم که همیشه حبس راه بازدارندگی از جرم نیست و البته باید به گونه‌ای هم رفتار شود که اقتدار حکم دستگاه قضا متزلزل نشود و مجرم با تنبیه‌های جایگزین متنبه و آگاه شود.

کاهه از اتخاذ تدابیری در راستای کاهش جمعیت زندانیان خبر داد و افزود: این راهکار شامل زندانیان جرایم خشن نمی‌شود که به بهانه‌های مختلف به دنبال امتیازگیری از دستگاه قضا باشند تا موجبات تضییع حقوق عمومی بیت المال را فراهم سازند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار