نماینده مردم مرودشت،ارسنجان و پاسارگاد در مجلس با بیان اینکه طی سال های 73 تا 89 مقدارزیادی چای تاریخ مصرف گذشته داخل انبارها نگهداری شده است، تصریح کرد: چای های تاریخ مصرف گذشته با نظارت دستگاه های مختلف به کمپوست تبدیل شده یا برای مصارف صنعتی به خارج صادر یا در داخل استفاده می شود.
کد خبر: ۳۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱ 25 May 2015
تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمد مهدی برومندی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیق و تفحص از سازمان چای در جلسه سه شنبه مجلس در صحن علنی قرائت می شود، گفت: در این تحقیق و تفحص مشخص شده که چای‌های تاریخ گذشته به چرخه مصرف مردم به صورت خوراکی بازنگردد.

سخنگوی کمیسون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه طی سال های 73 تا 89 مقدارزیادی چای تاریخ مصرف گذشته داخل انبارها نگهداری شده است،تصریح کرد: چای‌های تاریخ مصرف گذشته با نظارت دستگاه های مختلف به کمپوست تبدیل شده  یا برای مصارف صنعتی به خارج صادر یا در داخل استفاده می شود.

 

مجلس نسبت به سلامت مردم حساس است

برومندی با تاکید براینکه مجلس شورای اسلامی و دستگاه های نظارتی در رابطه با مسائلی که با سلامت مردم در ارتباط است،حساسیت زیادی دارند،تصریح کرد: معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت و درمان موظف است امنیت غذایی مردم را تعیین کند.

وی با بیان اینکه معاونت غذا و داروی وزارت بهداشت کارشناسانی دارد که مرتب موادغذایی و فروشگاه‌های فروش مواد غذایی را رصد می کنند،گفت: اگر در رابطه با تاریخ مصرف و تغییر آن تخلفی صورت گیرد، دستگاه‌های نظارتی برخورد می کنند.

سخنگوی کمیسون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، استفاده از این محصولات تاریخ مصرف گذشته را دارای خسارات جانی و مالی دانست و تاکید کرد: نهادهای مسئول  با افزایش نظارت ها از ایجاد چنین خطرهایی برای مردم جلوگیری می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار