کد خبر: ۳۹۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۴ 07 March 2017
تابناک / سرمربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه داور از پنالتی محرز تیم سپیدرود در این بازی چشم‌پوشی کرد، گفت: منتظرم آقای کامرانی‌فر با دیدن بازی یک بار دیگر بیانیه بدهد.

 علی نظرمحمدی عصر امروز در کنفرانس خبری پس از بازی دو تیم سپیدرود و فولاد یزد در ورزشگاه عضدی رشت در مورد بازی اظهار داشت: در این بازی تلاش زیادی برای رسیدن به گل انجام دادیم اما موفق به گشودن دروازه تیم فولاد یزد نشدیم.

سرمربی تیم سپیدرود با بیان اینکه مسئولیت نتایج بر عهده من است گفت: در بسیاری از بازی‌ها در خانه حریفان بازی تساوی را با برد عوض کردیم اما در این دیدار با وجود شایستگی نتوانستیم پیروز از زمین بازی خارج شویم.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه تیم سپیدرود در زمان زیادی از بازی مالکیت توپ را بر عهده داشت بیان کرد: بازیکنان سپیدرود در زدن ضربات آخر ناموفق بودند که باید از به ثمر نرسیدن موقعیت‌های تیم سپیدرود تاسف خورد.

سرمربی سپیدرود با بیان اینکه هجمه‌های زیادی در چند هفته اخیر علیه تیم سپیدرود انجام شده است افزود: بعضی از افراد تیم سرمایه‌گذاری زیادی در فوتبال کردند اما نتیجه کافی را به‌دست نیاوردند به همین دلیل به‌دنبال مسایل غیرفوتبالی هستند.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه جوان بودن حسن کامرانی‌فر رئیس کمیته داوران باعث شد تا علیه داور بازی با استقلال رشت بیانیه بدهد افزود: صادر کردن بیانیه باعث شد تا اتفاقات چند هفته اخیر برای داوران و تیم سپیدرود رخ دهد.

سرمربی سپیدرود با بیان اینکه داور بازی از پنالتی محرز تیم سپیدرود چشم پوشی کرد اظهار داشت: آقای کامرانی‌فر می‌توانند فیلم بازی را ببینند و پس از دیدن فیلم بازی دوباره بیانیه بدهند.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه حوادث رختکن تیم سپیدرود مساله خاصی نبود توضیح داد: بازیکنان سپیدرود از اتفاقات بازی و عدم کسب پیروزی در این بازی ناراحت بودند که با صحبت های با آنها انجام شد و بازیکنان نظر کادر فنی را درمورد اتفاقات بازی پذیرفتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اتفاقات روی داده در بازی سپیدرود و استقلال اهواز و اعلام سه ضربه پنالتی به سود تیم سپیدرود رشت، کمیته داوران در یک اقدام بی‌سابقه بیانیه‌ای را بر علیه داوران بازی صادر کرده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار