کد خبر: ۳۸۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 04 March 2017

تابناک گیلان / نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم، به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند.

دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران، در آخرین پست اینستاگرامی اش، تصویری از دیدارش با جمعی از دانش آموزان دبستان شهید مطهری قم به اشتراک گذاشت.

على مطهرى، نایب رئیس مجلس شوراى اسلامى، در صفحه شخصی اش در اینستاگرام، بخشی از نامه اش به آیت الله جنتی دبیر محترم شورای نگهبان را منتشر نمود:

با اهداء سلام، همان طور که مستحضر هستید اخیرا و بعد از رحلت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی مجمع تشخیص مصلحت نظام فهرست مغایرتهای مصوبات مجلس با سیاستهای کلی نظام را برای شورای نگهبان ارسال می کند و این شورا آنچنان که در مورد برنامه ششم توسعه دیده شد بدون آنکه خود صحت و سقم این مغایرتها را در مورد هر مصوبه بررسی و اظهار نظر کند که آیا ایراد مجمع وارد است یا نه، آن فهرست را یکجا به مجلس می فرستد و می گوید این مصوبات خلاف بند 1 اصل صد و دهم قانون اساسی و در نتیجه مغایر با شرع است.

مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، در اینستاگرام خود نوشت: اینکه امروز معلوم نیست ٨٠٠ میلیارد دلار در مملکت کجا رفته است، مقصر خود ما هستیم و به دلیل ضعف‌های حاکمیتی دچار این مشکلات شده‌ایم و نباید آن را به گردن آمریکا یا هر کشور دیگری بیندازیم، آخر مگر ما خواب بودیم که این‌همه اختلاس در کشور روی داد؟ قوه قضائیه کجا بود؟ این گرفتاری‌ها را ما در کشور درست کرده‌ایم نه آمریکا و خودمان نیز باید آن را حل کنیم.

سیدجواد ساداتی نژاد نماینده مردم شریف کاشان و آران و بیدگل در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در صفحه اینستاگرامش نوشت:

تصویب حقوق نجومی مدیران باعث افزایش رانت و تقویت نظام ارباب رعیتی و فساد اداری می شود.

محمد دامادی نماینده مردم شریف ساری و میاندورود، در صفحه شخصی اش ویدیویی از مراسم سوگواری حضرت زهرا (س) در منزل مرحوم دامادی، به اشتراک گذاشت.

غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم شریف گچساران و باشت در مجلس شوراى اسلامى‘ در زادروز آیت الله طالقانی، در صفحه شخصی اش نوشت:

گویا امروز زادروز بزرگ مرد انقلاب مرحوم حضرت آیت الله طالقانی است. کسی که در مجلس بر زمین نشست تا بگوید بزرگی بر بالا نشینی نیست. روحش شاد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، در اینستاگرام شخصی اش نوشت: اگر ترامپ بخواهد تحریم هایی را علیه ایران به این بهانه ایجاد کند حتی اگر کنگره وی را همراهی نکند، موضع ایران تقابلی خواهد بود و اگر کنگره او را همراهی کند جمهوری اسلامی کارت های جدیدی را رونمایی کرده و روی میز بازی می کنیم.

وی همچنین ویدیویی از حضورش در برنامه مناظره شبکه اول سیما با موضوع اقتصاد مقاومتی منتشر نمود.

فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در دوره هاى ششم ، هفتم ، هشتم و دهم مجلس شوراى اسلامى، با انتشار تصاویری در صفحه شخصی خود، از بازدیدش از روند پیشرفت ساخت زورخانه اندیمشک خبر داد.

وی همچنین ویدیویی از جلسه ستاد نوروزی در محل فرمانداری اندیمشک منتشر کرد.

على اصغر یوسف نژاد، نماینده مردم شریف سارى و میاندورود، در صفحه شخصی اینستاگرامش تصویری از جلسه شوراى ادارى استان مازندران به اشتراک گذاشت.

محمد وحدتی نماینده مردم شریف بستان آباد، تیکمه داش و حومه، در صفحه شخصی اش در اینستاگرام، از رسیدگی به مشکلات اهالی محترم روستای زگلوجه خبر داد.

علاءالدین بروجردی صفحه رسمی نماینده مردم شریف بروجرد و اشترینان، در صفحه اینستاگرام خود ویدیویی از محفل انس با قرآن و اولین یادواره طلبه جاویدالاثر شهید محمد بروجردی و گرامیداشت شهدای بیت حضرت آیت الله شیخ علی محمد نجفی بروجردی با حضور پرشور اقشار مختلف مردم شریف شهرستان بروجرد و اشترینان و روستاهای تابعه، منتشر نمود.

وی همچنین با انتشار پستی دیگر از بدرقه تیم وحدت بروجرد جهت شرکت در مسابقات قهرمانی مناطق کشور رده سنی نوجوانان خبر داد.

مهرداد لاهوتی نماینده مردم شریف شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی، تصویری از دیدارش با مهندس ظهیری مدیرکل صداوسیما مرکز گیلان در اینستاگرام شخصی اش منتشر کرد.

وی همچنین با انتشار تصویری دیگر از بازدیدش از مرکز دیالیز جدید الاحداث در لنگرود خبر داد.

کمال الدین پیرموذن نماینده مردم شریف اردبیل،نیر،نمین و سرعین در مجلس نهم شورای اسلامی، در جدیدترین پست اینستاگرامی خود، از انصرافش از شرکت در انتخابات شورای شهر تهران خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار