در شهرداری املش ؛
تابناک / شنیده می شود به دنبال نامه دیگری از سوی استانداری گیلان به فرمانداری املش مبنی بر این که حکم برکناری بابک ریحانی شهرداری املش به قوت خود باقی است جلسه دیگری در شورای تامین شهرستان املش به ریاست فرماندار شهرستان برگزار و بابک ریحانی شهردار املش برکنار شد و ظاهرا با تحویل کلید و خودروی شهرداری رای فعلی شورا را پذیرفته است.
کد خبر: ۳۸۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 02 March 2017
تابناک / به خاطر داریم که مدتی قبل خبری در خصوص عزل شهردار املش با حکم استاندار گیلان در رسانه ها منتشر شد، خبری که یونس محمودی، فرماندار املش نیز آن را تایید کرد.
 
بابک ریحانی شهردار املش که مدتی قبل با حکم استاندار گیلان عزل شده بود، دوباره به شهرداری املش بازگشت.

ریحانی در اولین اقدام حضور خود پس از بازگشت به شهرداری ، با نیروهای امداد و آتش نشانی دیدار و سپس جلسه کمیته بحران (آمادگی در صورت بارش برف) را با مدیران مجموعه شهرداری برگزار کرد.
 
 
 


 
اعضای شورای شهر املش صبح دوشنبه ۲۵ بهمن ماه ، مهدی معقول را به عنوان سرپرست شهرداری معرفی کرده بودند که حکم سرپرستی وی پس از حضور ریحانی ملغی اعلام شد. 
 
 
 
اما این پایان ماجرا نبود ...

 
شنیده می شود به دنبال  نامه  دیگری از سوی استانداری گیلان  به فرمانداری املش مبنی بر این که حکم برکناری بابک ریحانی شهرداری املش به قوت خود باقی است جلسه دیگری در  شورای تامین شهرستان املش به ریاست فرماندار شهرستان برگزار و بابک ریحانی شهردار املش برکنار شد و ظاهرا با تحویل کلید و خودروی شهرداری رای فعلی شورا را پذیرفته است.

 

گفتنی است شانزدهم بهمن گذشته به دستور استاندار گیلان شهردار املش به دلیل آن چه پاره ای از تخلفات اداری و مالی گفته شد از کار برکنار شد. حمایت های تمام قد نماینده شهرستان مجلس از شهردار معزول و انتقاد از استاندار و معاون سیاسی امنیتی استانداری به دلیل برکناری شهردار املش حاشیه های زیادی را در سطح شهرستان و استان ایجاد کرد.
 
شورای شهر املش  نیز با نه روز تاخیر و  انتظار  مهدی معقول را به عنوان  سرپرست شهرداری این شهر منصوب کرد. اما رای دادرس دیوان عدالت اداری موجب شد که دوباره بابک ریحانی عازم شهرداری شود و به عنوان شهردار انجام وظیفه کند.

گفته می شود استانداری گیلان در نامه دوم خود خطاب به فرمانداری اعلام کرده است حکم اولیه استاندار به قوت خود باقی است و حکم دیوان عدالت اداری مربوط به حکم انفصال از خدمت بابک ریحانی است.
منبع: تابناک
برچسب ها: شهرداری املش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار