کد خبر: ۳۸۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷ 24 February 2017
تابناک / سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت می‌گوید باشگاه‌هایی مانند خونه به خونه بابل که میلیاردی خرج کرده‌اند ولی نتایج خوبی در لیگ یک نگرفته‌اند، می‌خواهند با حاشیه سازی برای تیم مظلوم سپیدرود، ضعف خودشان را در فاز فنی بپوشانند.

علی نظر محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی سه بر یک سپیدرود مقابل استقلال اهواز قعرنشین که باعث بازگشت این تیم به صدر جدول رده‌بندی شد،‌ اظهار کرد: بازی خوبی بود و برای ما کسب سه امتیاز این بازی خیلی مهم بود و در اولویت کاری ما قرار داشت. ما در سه هفته گذشته به دلیل بارش شدید برف نتوانستیم تمرین مناسبی داشته باشیم ولی به لطف خدا و همت بازیکنان توانستیم پیروز از این دیدار بیرون بیاییم.

سرمربی سپیدرود رشت در ادامه درباره حواشی به وجود آمده در این دیدار بر سر پنالتی اول تیمش و حاشیه‌سازی برخی تیم‌ها به خاطر داوری این دیدار، عنوان کرد: ما برای این صحنه، تصویری از پشت دروازه داریم که نشان می‌دهد این پنالتی به درستی گرفته شده است. وقتی تیمی مانند خونه به خونه با آن هزینه میلیاردی که وارد مسابقات شده، رفت و برگشت به تیم مظلوم سپیدرود می‌بازد و از طرفی جایی در بالای جدول ندارد، سعی می‌کنند عدم نتیجه گیری خودشان را در فاز فنی و مدیریتی با بزرگ کردن این طور مسائل، بپوشانند.

او افزود: کارشناسان داوری تا اینجای لیگ بارها اظهار کرده‌اند که سپیدرود به خاطر داوری در دیدار مقابل تیم‌هایی نظیر پارس جنوبی و آلومینیوم اراک شامل ضرر و زیان شده ولی ما هیچ وقت به خاطر این مسائل وارد حاشیه نشده‌ایم و حاشیه‌سازی هم نکرده‌ایم. در بازی با استقلال اهواز سه پنالتی به درستی توسط داور جوان دیدار گرفته شده و این مسئله که داور بدون توجه به این مسئله که چند پنالتی در این دیدار گرفته،‌ صحنه‌ها را به درستی سوت می‌زد نشان از شجاعت و تسلط او داشت. به نظر من داوری هیچ مشکلی نداشت.

نظر محمدی درباره اخباری که در هفته اخیر مبنی بر واگذاری سپیدرود به مالک جدید منتشر شده است، تصریح کرد: در ۲۱ هفته گذشته،‌ آنقدر درباره واگذاری باشگاه بحث شده که باعث لوث شدن این موضوع شده است. باید مسئولان مربوطه درباره این موضوع پاسخگو باشند. درحال حاضر ما تمرکز خودمان را روی این گذاشته‌ایم تا با کسب نتیجه مناسب در ۹ هفته آینده به لیگ برتر صعود کنیم.

سرمربی سپیدرود در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه سپیدرود زمانی که تصمیم داشت کار خود را در لیگ یک شروع کند،‌ هیچ برنامه‌ای برای صعود به لیگ برتر نداشت ولی وقتی وارد مسابقات شدیم با استفاده از بازیکنان با کیفیتی که در اختیار داشتیم توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و کم کم مدعی صعود به لیگ برتر شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار