کد خبر: ۳۸۲۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۳ 23 February 2017
زیدان، سرمربی رئال مادرید پس از شکست امشب تیمش مقابل والنسیا، از شیوه بازی بازیکنانش در نیمه اول بسیار عصبانی و گلایه مند بود.
ورزش سه: زیدان، سرمربی رئال مادرید پس از شکست امشب تیمش مقابل والنسیا، از شیوه بازی بازیکنانش در نیمه اول بسیار عصبانی و گلایه مند بود.

 در دیداری عقب افتاده از هفته 16 لالیگا، رئال مادرید امشب در زمین والنسیا 2-1 مغلوب شد و بهترین فرصت برای افزایش فاصله با رقبا را از دست داد. رئال نتوانست به دو گل دقایق 5 و 9 زازا و اوریانا واکنش خوبی نشان دهد و در نهایت شکست خورد.
 
زیدان: تنها در 10 دقیقه نابود شدیم

زیدان در پایان بازی گفت:« واضح است که بازی را بسیار بد شروع کردیم و در 10 دقیقه، والنسیا مارا نابود کرد.

نقطه قوت ما همیشه این بود که بازی ها را خوب شروع می کردیم ولی امشب همه چیز برعکس شد. دو گل در ده دقیقه خوردیم و سپس بازی را در دست گرفتیم. واکنش ما خیلی دیر بود، خیلی دیر. از این شکست همه عصبانی هستیم.

مصمم و با انگیزه بازی را شروع نکردیم. محتاط هم نبودیم. افسوس که امشب فرصت خوبی برای افزایش فاصله با رقبا را از دست دادیم. والنسیا پس از زدن دو گل عقب نشست و به فکر ضد حمله بود. ما فرصت های متعددی برای زدن گل تساوی داشتیم که از دست دادیم. حالا باید استراحت کرده و به بازی یکشنبه مقابل ویارئال فکر کرد.»
 
زیدان ادامه داد:« در اندک بازی های این فصل خوب بازی را شروع نکرده ایم که این مسابقه هم به آنها اضافه شد. نگران نیستم و امیدوارم که این باخت تاثیر منفی روی ما نگذارد و بتوانیم ویارئال را شکست دهیم.

با تعویض ها هدفم تغییر روند بازی و متحول کردن تیم بود ولی نتیجه نداد. تبریک به والنسیا و از حالا تمرکز روی بازی بعدی.»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار