کد خبر: ۳۸۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹ 22 February 2017
تابناک - در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، تیم فوتبال داماش گیلان برابر شهید کریمی جویبار به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که عصر چهارشنبه برگزار شد ، تیم فوتبال داماش گیلان توانست با نتیجه سه بر یک برابر تیم فوتبال شهید کریمی جویبار به برتری دست یابد.
 
این مسابقه ، از هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت ، در یک هوای آفتابی و در حضور حدود 2 هزار تماشاگر برگزار شد.
 
تیم فوتبال داماش گیلان که برای صعود از مرحله مقدماتی نیاز به یک پیروزی پرگل داشت ، از همان ابتدا، بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه 16 توسط حامد اکبری پور به گل برتری دست یافت.
 
پس از این گل ، باز تیم داماش گیلان بود که بر بازی تسلط داشت و موفق شد در دقیقه 42 توسط امین متوسل زاده به گل دوم خود نیز دست یابد تا این نیمه با اختلاف 2 گل به سود تیم داماش گیلان به پایان برسد.
 
در نیمه دوم تیم فوتبال داماش گیلان بازی را تهاجمی شروع کرد و موفق شد در دقیقه 64 توسط شروین بزرگ به گل سوم خود نیز دست یابد اما در ادامه تیم فوتبال شهید کریمی جویبار موفق شد در دقیقه 79 توسط پوریا رمضانی به تنها گل خود دست یابد تا این مسابقه در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود داماش گیلان خاتمه یابد.
قضاوت این مسابقه را محمد ملکی با کمک های محمدرضا مدیرروستا و محسن سلطانی بر عهده داشتند که در جریان این دیدار ، مصطفی شعبانی از تیم فوتبال شهید کریمی جویبار کارت زرد دریافت کرد.
پیش از این مسابقه و تا پایان هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، تیم فوتبال داماش گیلان با کسب 31 امتیاز در مکان پنجم و تیم شهید کریمی جویبار با کسب 27 امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی گروه خود قرار داشتند.
تیم فوتبال داماش گیلان به همراه شهرداری فومن دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته دوم کشور ، در گروه دوم این مسابقات قرار دارند که با تیم های بادران نوین تهران، شهرداری بندرعباس ، صنعت نفت نوین آبادان ، شهرداری ماهشهر ، پتروکیان شوشتر ، شهرداری کاشان ، استقلال آبی (ب) ، شهرداری ارومیه ، شهید کریمی جویبار و آبی پوشان اردبیل هم گروه هستند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار