کد خبر: ۳۸۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴ 20 February 2017

تابناک گیلان / بازیکن سابق تیم ملی در خصوص کامنت خود برای رییس جمهور توضیحاتی را ارائه داد و از تلاش های روحانی تشکر کرد.

 علی کریمی بازیکن معروف و محبوب فوتبال ایران که در صفحه اینستاگرامی آقای روحانی رئیس جمهور ، به خاطر شرایط نامساعد استان خوزستان و شهر اهواز و گردو غباری که سالیان بسیاری است که نفس مردم این شهر را خفه کرده است، کامنتی را با مضمون گوشزد کردن این شرایط و استفاده از برخی مسئولان بی کفایت منتشر کرد که با واکنش های مختلفی در جامعه همراه شد.


thm_773_2080554_376


کریمی در خصوص این اقدام خود گفت:کامنتی که من در صفحه رئیس‌جمهور گذاشتم، کاملاً دلسوزانه بود. خوشبختانه رئیس‌جمهوری داریم که به خاطر نوع رفتار و گفتار و عملکردشان شرایط بهتری را در مجامع بین‌المللی به وجود آورده است، اما بعد از انتشار آن کامنت،بعضی از افراد فرصت طلب از حرف‌های من سوءاستفاده کردند.


وی افزود: باید به این رئیس‌جمهور فرصت و زمان داده شود تا برنامه‌هایشان را انجام دهند،‌اما به نظرم کسانی که ایشان انتخاب کرده، باید به بهترین شکل کارشان را انجام دهند تا پاسخ اعتماد و انتخاب رئیس‌جمهور را داده باشند. به هرحال بسیار امیدوارم تا روزهای پایانی ریاست‌جمهوری ایشان اتفاقات خوبی برای مردم کشورم رقم بخورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار