کد خبر: ۳۸۰۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۹ 20 February 2017
تابناک / شهردار کلانشهر رشت از مشارکت و همیاری مردم با شهرداری برای خدمات رسانی بهتر در جریان بارش برف شدید اخیر قدردانی کرد.

سید محمدعلی ثابت قدم که روز یکشنبه در جریان برگزاری یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامیرشت به منظور دفاع از بودجه پیشنهادی سال ۹۶ شهرداری اینکلانشهر در صحن شورا حضور یافته بود، افزود: مردم در زمینه مشکلاتی که به نوعی در بارش شدید برف بروز کرده بود، مشارکت خوبی داشتند.
 
وی ضمن قدردانی از تلاش بی وقفه نیروهای شهرداری کلانشهر رشت برای بازنگهداری معابر و خیابان ها، اظهار کرد: کارگران، پاکبانان، آتش نشانان، رانندگان اتوبوس و سایر نیروها پای کار بودند و تلاش کردند.
 
شهردار کلانشهر رشت بیان داشت: برای بیان عملکرد تک تک سازمان های زیرمجموعه شهرداری رشت هر زمانی که اعضای شورا تمایل داشته باشند، حاضر هستم.
رئیس شورای اسلامی رشت ضمن قدردانی از نیروهای شهرداری این کلانشهر گفت: مجموعه شهرداری رشت در برف اخیر خوب درخشیدند.
 
مسعود کاظمی بیان داشت: خدمات رسانی در شأن مردم بیش از این بود اما با توجه به امکانات و تجهیزات جای خدا قوت دارد.
* تشویق نیروهایی که در برف شدید تلاش کردند
در ادامه این جلسه هر یک از اعضای شورای اسلامی رشت ضمن قدردانیاز مجموعه شهرداری این کلانشهر برای خدمات رسانی در برف شدید از شهردار خواستند تا نیروهایی که در برف اخیر تلاش کردند، مورد تشویق قرار گیرند.
سید رضا موسوی روزان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت در این جلسه گفت: زحمات مجموعه شهرداری رشت در خدمات رسانی در برف و بازنگهداری معابر و خیابان ها جای قدردانی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار