کد خبر: ۳۸۰۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 19 February 2017
تابناک / مدیرکل حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: همزمان با سراسر کشور پیش فروش اینترنتی بلیط‌های نوروزی اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی بین شهری از امروز ( اول اسفندماه) در استان گیلان آغاز شد.

نازک کار افزود: پیش فروش بلیط‌های مسافری از ابتدای اسفندماه بصورت اینترنتی صورت می‌گیرد و هم استانی‌های عزیز می‌توانند از طریق مراجعه به درگاه‌های فروش بلیط اینترنتی استان www.gilanmosafer.ir و کشوری www.payaneh.ir نسبت به تهیه بلیط به مقاصد مورد نظر اقدام کنند. ضمنا از ۱۵ اسفند نیز هموطنان می‌توانند بلیط‌های نوروزی را بصورت حضوری و از طریق پایانه های عمومی، دفاتر فروش بلیط در سطح شهر تهیه کنند.

وی اظهار کرد: به منظور رفاه حال مسافرین نوروزی ضمن نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافری با تشکیل ستاد جابجایی مسافرین نوروزی آماده ارائه خدمت به هموطنان عزیز است.  ۱۱۴ شرکت حمل و نقل مسافر استان گیلان با بیش از ۳ هزار دستگاه وسیله ی نقلیه آماده ارائه خدمت به مسافرین نوروزی هستند.

نازک کار در ادامه ضمن اشاره به آمار جابجایی مسافر در نوروز سال گذشته گفت: در نوروز سال گذشته بیش از ۳۴۲ هزار نفرمسافر از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کردند.

این مقام مسئول گفت: در طرح جابجایی مسافرین نوروزی در سال گذشته بالغ بر ۶۹ هزار مسافر بلیط‌های خود را از طریق پیش فروش (حضوری و اینترنتی) تهیه کردند.( که از این آمار ۸ هزار مسافر در سال گذشته بلیط خود را بصورت اینترنتی تهیه نمودند.)

وی افزود: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان محترم شاهد نوروزی بدون سوانح رانندگی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار