کد خبر: ۳۸۰۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸ 19 February 2017
تابناک گیلان / شهرام آذر تنظیم کننده لس آنجلسی در این برنامه استعدادیابی پس از آنکه یکی از شرکت کننده‌ها قطعه «سنگ صبور» از محسن چاوشی را اجرا کرد، گفت: شما این قطعه را با صدای خودت خواندی، مثل خواننده اصلی آن یعنی محسن چاوشی صدایت را با کامپیوتر و دستگاه تغییر ندادی.

این صحبت‌های شهرام آذر در حالی عنوان شد که به عقیده کارشناسان عمده شرکت کننده‌های این برنامه استعدادیابی از لحاظ کیفی، سطحی بسیار نازل دارند و در عین حال قطعات خواننده‌های داخل ایران را بدون کسب اجازه و با نقض قانون کپی رایت به شیوه‌های مختلف اجرا می‌کنند.

همچنین تنها دقایقی پس از این اظهار نظر جنجالی، در فضای مجازی انتقادات بسیاری روانه این تنظیم کننده موسیقی شد.

محسن چاوشی چندی پیش و در پاسخ به منتقدانش که او را از اجرای زنده عاجز می‌دانستند، قطعه‌ای را به صورت زنده اجرا و ویدئوی آن را در فضای مجازی منتشر کرد.

پس از آن که شهرام آذر در یک برنامه ماهواره‌ای ادعا کرد صدای محسن چاوشی در ترانه‌هایش با دستگاه دستکاری می‌شود این خواننده پستی در اینستاگرام منتشر کرد و در آن نوشت: «من غریبم و غریب را کاروانسرا لایق است.» او همچنین در کامنتی از هواداران خود درخواست کرد که به فردی که این ادعا را مطرح کرده بود، توهین نکنند.

خواننده «شهرزاد»‌علاوه بر این در کانال تلگرامی‌اش دو ویدیو منتشر کرد که در آن‌ها در حال خواندن دیده می‌شود تا ثابت کند که صدای آهنگ‌هایش دستکاری شده نیست.

همچنین عبدالجبار کاکایی در گفت و گویی در دفاع از چاوشی تاکید کرد: «آقای شهرام آذر باید بگویم که با این اظهارنظرها فقط اعتبار خودشان را زیر سوال می‌برند یا بهتر است بگویم از دست می‌دهند، چون اگه قرار بر این بود که خوانندگان با دستگاه و نرم‌افزارهای کامپیوتری صداهایشان را درست کنند، باید به اندازه جمعیت ایران محسن چاوشی داشته باشیم. باید این را هم در نظر گرفت که دستگاه‌ها در کیفیت صداها موثرند، اما هیچ دستگاهی نمی‌تواند چاوشی درست کند.»
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار