کد خبر: ۳۷۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶ 18 February 2017

 

تابناک / استاندار گیلان ظهر امروز در پایان نشست ستاد مدیریت بحران گفت : شرایط آماده باش و بیدارباش مدیران تا حل کامل مشکلات ادامه دارد .

محمدعلی نجفی با اشاره به اینکه براساس گزارش هواشناسی ارتفاع برف در برخی از مناطق رشت به بیش از صد سانتی متر رسید گفت : براساس گزارشات ادارات کل راهداری و راه و شهرسازی در سراوان- سنگر و اطراف سیاهکل تا ۱۲۰ و ۱۳۰ سانتی متر برف بر زمین نشسته است.

وی گفت: ارتفاع برف در مناطق کوهستانی نیز به مراتب بیشتر گزارش شده است.

دکتر نجفی گفت: سنگینی خاص، گذر از مناطق مدیترانه، دریای سیاه و خزر با رطوبت بالا و باد شدید، شاخص‌های برف دو روز گذشته را متفاوت کرده است. به رغم این برف شدید خوشبختانه مدیریت بحران استان خصوصاً کارکنان زحمتکش در صف آمادگی خوبی و حضوری قوی در میدان داشتند.

وی با بیان اینکه قدردانی از این تلاش‌ها به معنی نداشتن مشکل نیست گفت: همه‌ تلاش ما این بود که در این برف سنگین راههای اصلی بسته نشود اما به دلیل عدم دقت بعضی از رانندگان و همشهریان عزیز که غیر ضروری خودروها را بدون زنجیر چرخ به داخل خیابان آوردند موجب بروز مشکلات در تردد در بعضی از مناطق شد.

نجفی گفت: براساس گزارش دستگاه های مربوطه راه‌های ورودی و خروجی بجز مناطق کوهستانی و فرعی باز است که شدیداً در حال کار هستیم تا این راه‌ها نیز باز شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه ظهر امروز پستهای ۶۳.۲۰ کیلوولت کوچصفهان ،آستانه ،لشت نشاء و کیاشهر برقدار شدند گفت: به دلیل بارش سنگین برف متأسفانه در برخی از شهرها چند ساعته‌ای با قطع برق مواجه بودیم امیدواریم تا پایان شب جز در مواردی قطعی که پارگی سیم باشد مشکلی درخصوص برق نداشته باشیم.

وی افزود: اعتقاد مدیر باید بر این باشد که حتی یک لامپ نیز خاموش نگردد چرا که مردم به ما امید بسته‌اند و حتی قطع برق یک خانواده می تواند باعث ناراحتی مردم شود.

نجفی خاطر نشان کرد: ما باید با کار و تلاش خود با مردم سخن بگوییم و مردم نیز خود بهترین قاضی هستند گرچه نقش صدا و سیما و رسانه ها  نیز در بیان خدمات غیرقابل چشم پوشی است.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد:شرایط آماده باش و بیدارباش مدیران تا حل کامل مشکلات با انرژی بیشتر ادامه یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار