کد خبر: ۳۷۹۹۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷ 18 February 2017
تابناک / رئیس کارگروه حمایت از اقشار آسیب‌پذیر شورای شهر رشت از ساماندهی ۴۵ نفر از شهروندان در گرم خانه و سامانکده شهرداری رشت خبر داد.

فاطمه شیرزاد  با اشاره به ظرفیت ۷۰ نفری سامانکده و گرم‌خانه شهرداری،این افراد را کارتن‌خواب‌ها، درراه مانده‌ها و بی‌خانمان‌هایی دانست که از طریق تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ و یا توسط خودروهای گشت زنی شهرداری جمع آوری شده اند و شامل زن و مرد و پیر و جوان هستند.

شیرزاد افزود: سامانکده و گرم‌خانه شهرداری رشت با سرد شدن هوا و آمدن فصل سرما به‌مانند تمام ایام سال آمادگی لازم را دارد تا با تمهیداتی که توسط حوزه سلامت شهرداری رشت در نظر گرفته‌شده در این شب‌های برفی و سرد پذیرای اقشار مورد حمایت باشد.

عضو شورای شهر رشت از شهروندان خواست: درصورتی‌که زیر پل‌ها و در خیابان‌های شهر با کارتن‌خواب‌ها و بی‌خانمان‌ها مواجه شدند، با شماره ۱۳۷ تماس بگیرند تا خودروهای گشت شهرداری نسبت به انتقال افراد به گرم خانه شهرداری و پذیرایی و رسیدگی لازم از ایشان اقدام نمایند.

شیرزاد همچنین از ساماندهی معتادان سطح شهر در مراکزی که اخیرا با همکاری مشترک استانداری گیلان و شهرداری رشت افتتاح شده است خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار