کد خبر: ۳۷۹۸۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ 18 February 2017
تابناک گیلان / رئیس سابق کمیته تدوین حقوقی فدراسیون فوتبال معتقد است هیچ پرونده ای برای کسر امتیاز از تیم های ایرانی وجود ندارد.
 
در حالی که پیش از این مدیران فدراسیون فوتبال از جمله مهدی تاج اخبار مربوط به نامه های فیفا درباره خطر کسر امتیاز از باشگاه ها را تایید کردند و حتی برخی نامه ها به طور رسمی منتشر شد، رئیس سابق کمیته تدوین حقوقی فدراسیون فوتبال بحث دیگری را مطرح کرده است.

به گزارش نامه نیوز، هوشنگ نصیرزاده جمعه شب در برنامه ورزش و مردم تاکید کرد که مطلقا هیچ پرونده‌ای که منجر به کسر امتیاز شود و فدراسیون فوتبال برای انجام آن تهدید یا بحث تعلیق مطرح شده باشد، وجود ندارد و این موضوع را کاملا تکذیب کرد.

او ادامه داد: تنها برای باشگاه ملوان اخطاریه‌ای از سوی فیفا آمده که البته روی آن نیز این باشگاه می‌تواند تقاضای گراند کند و برای بررسی پرونده توسط فیفا وقت بخرد.

پیش از این تاج اعلام کرد که باشگاه های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی به خاطر پرونده های خارجی خود در خطر هستند و باشگاه های دسته های پایین تر از جمله ملوان بندرانزلی، داماش گیلان و شاهین بوشهر نیز با خطر کسر امتیاز مواجه هستند و اگر هر اتفاقی برای تیم های مذکور رخ دهد مقصر خودشان هستند چون در جریان قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار