کد خبر: ۳۷۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۵ 18 February 2017
تابناک / فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر مشکل حاد ناشی از بارش برف در شهرستان رشت اعلام نشده است، گفت: در تمامی محورها قبل از بارش برف از شب گذشته بنابر اولویت‌بندی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات مستقر شدند.
 
 سیروس شفقی، فرماندار شهرستان رشت ساعتی قبل در جلسه ستاد مدیریت بحران که با حضور استاندار گیلان برگزار شد، اظهار کرد: از زمانی که وضعیت هشدار هواشناسی اعلام شد، شاهد اشتیاق مدیران اجرایی شهرستان در راستای ایفای وظایف محوله به نحو مطلوب بودیم.

وی با بیان اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر مشکل حاد ناشی از بارش برف در شهرستان رشت اعلام نشده است، افزود: تمام مسیرها و محورها اولولیت‌بندی شدند و همه هم با انگیزه پای کار هستند، در تمامی محورها قبل از بارش برف از شب گذشته بنابر اولویت‌بندی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات مستقر شدند. همه مسیرها گزارش لحظه‌ای ارائه می‌کنند.

شفقی با بیان اینکه تمامی ادارات گزارش لحظه‌ای را اعلام می‌کنند، گفت: دهیاران ما هم با تمام قوا حضور خوبی در صحنه دارند، روستاییان ما در تمام روستاها با تمام ادوات موجود در کنار بخش خصوصی حضور دارند، خوشبختانه یک آرامش را در مجموعه شهرستان شاهد هستیم.

گفتنی است، ساعاتی قبل محمدعلی نجفی استاندار گیلان به همراه سیروس شفقی فرماندار شهرستان رشت و دیگر مسئولین اجرایی از مرکز ترافیک شهرادری در ترمینال رشت، آتش‌نشانی و مدیریت بحران استان بازدید کردند و گزارشات ابتدایی توسط مدیران اجرایی در ستاد مدیریت بحران اطلاع رسانی شد و اکنون هم برای بازدید از وضعیت راه‌ها در محورهای ارتباطی حضور یافتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار