کد خبر: ۳۷۹۴۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۳ 18 February 2017
تابناک گیلان / ریچ بندر روز جمعه بعد از راهیابی تیم کشتی آزاد آمریکا به دیدار فینال جام جهانی کشتی در جمع خبرنگاران، افزود: در مذاکرات با فدراسیون کشتی ایران موفق بودیم و توانستیم در جام جهانی کشتی آزاد به میزبانی ایران حضور پیدا کنیم.
وی بیان داشت: این شانزدهمین بار است که به ایران آمده ایم و همچنین کشتی گیران ایران نیز شانزده بار به آمریکا سفر کرده اند و تجربه خوبی امروز داشتم و هرگز احساس خطر نداشتم، ضمن اینکه با استقبال خوب تماشاگران ایرانی مواجه شدیم.
مدیر اجرایی فدراسیون کشتی آمریکا، اظهار داشت: اتحادیه جهانی کشتی قدم های مهمی در راستای درک و فهم قوانین کشتی از سوی تماشاگران برداشته است و تغییرات صورت گرفته در قوانین کشتی، جزیی است و در راستای بهتر ساختن این ورزش است،در راستای مبارزه با استفاده از مواد نیروزا در کشتی نیز از هیچ اقدامی کوتاهی نمی کنیم.
‘بیل زادیک’ سرمربی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا نیز، گفت: ایران همیشه از نظر تکنیک در کشتی، اول است و جایگاه خوبی در جهان دارد .
وی ادامه داد: ایران تیمی بسیار قوی دارد و پیکار با این کشور در دیدار فینال جام جهانی بسیار دشوار خواهد بود. تمام کشتی گیران ایرانی ، خوب و عالی هستند ولی یزدانی ، بهترین آنهاست.
زادیک یادآور شد: تغییرات صورت گرفته در ابعاد مختلف کشتی مثبت است و این ورزش را هیجان انگیزتر می کند.
چهل و پنجمین دوره جام جهانی کشتی آزاد از روز گذشته در سالن امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه آغاز شده و امروز با شناخت تیم های برتر به پایان می رسد.
تیم های کشتی آزاد ایران و آمریکا از ساعت ۱۷:۱۵ برگزار کننده دیدار فینال خواهند بود.
‘برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@همراه شوید.’
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار