کد خبر: ۳۷۹۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱ 17 February 2017
تابناک / مهدیه رزاقی- چهارمین روز از اجرای نمایش «داستان خرس‌های پاندا» به همت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت با موفقیت برگزار شد.

داستان خرس‌های پاندا

به گزارش خبرنگار «رشت رویایی»، کارگردان نمایش «داستان خرس‌های پاندا» با قدر‌دانی از تلاش‌های شهرداری رشت بابت هماهنگی‌ها و در اختیار قرار دادن پلاتوی نمایش گفت: هیچ هزینه‌ای بابت اجاره پلاتو از ما دریافت نشده است.

داستان خرس‌های پاندا

کیوان خسرومرادی درخصوص هدف اصلی و مطلب قابل عرضه این نمایش گفت: «داستان خرس‌های پاندا» به مساله تناسخ که منطبق بر فلسفه اسلامی است اشاره دارد و بیان کننده این مطلب است که مرگ پایان زندگی نبوده بلکه روح انسان همواره نامیرا و جاویدان است.

IMG_5303

او اضافه کرد: نمایشنامه، با صبح که نماد زایش آدم است شروع و پس از ۹ روز که بیانگر ۹ ماه از بدو نطفه تا مرگ است‌، با صبحی دیگر پایان می‌پذیرد.

داستان خرس‌های پاندا

کارگردان نمایش «داستان خرس‌های پاندا» ادامه داد: متن این نمایشنامه با توجه به قوانین اسلامی در ایران قابل اجرا نبود اما پس از بازخوانی قابلیت اجرا یافت.

داستان خرس‌های پاندا

خسرومرادی با بیان اینکه در اجرای این تئاتر از دو بازیگر اصلی و چهار بازیگر فرعی استفاده شده است گفت: علاوه بر خودم‌، زیبا کاظمی، نیما صفری، سپیده غلامپور، مینا باقری، مژگان جاویدپور، فاطمه رضازاده به همراه مصطفی غلام‌زاده که مجری طرح نیز بود، در این مجموعه همکاری داشتند.

IMG_5322

او ادامه داد: برنامه ریزی شده است که این نمایشنامه به مدت شش روز و هر روز در دو سانس اجرا شود و در این چند روز نیز اجرای موفقی داشته است.

IMG_5324 IMG_5327 IMG_5349 IMG_5352 IMG_5355
IMG_5354
IMG_5337

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار