کد خبر: ۳۷۹۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸ 17 February 2017
تابناک / یوسف گلشن در پی انتشار خبری جعلی به نقل از استاندار گیلان در خصوص نمره کل استان در بحران برف در شورای اداری شهرستان املش گفت: محمدعلی نجفی استاندار گیلان در چند هفته گذشته سفری به شهرستان املش نداشته است که بخواهد در آن سخنرانی کند و یا اینکه به عملکرد مدیریت استان نمره دهد.
 
وی ادامه داد : محمدعلی نجفی در هیچ کدام از سخنرانی ها و مصاحبه های خود در خصوص نمره استان در بحران برف اشاره ای نداشته است.
 
وی ضمن تکذیب این خبر گفت: این اقدام غیرحرفه‌ای و تحریک‌کننده ، مصداق بارز نشر اکاذیب می باشد و استانداری گیلان حق پیگیری‌ حقوقی را برای خود محفوظ می‌داند.
 
گلشن گفت : درحالیکه اکثریت رسانه های گیلان در خصوص بیان مشکلات مردم در برف اخیر و گزارش عملکرد مسئولان کارنامه موفقی داشتند، اما عده ای نیز از این فرصت برای دروغ پراکنی بهره بردند که جای تاسف فراوان دارد.

گفتنی در چند روز گشته یکی از خبرگزاری ها با اشاره به سخنان استاندار در سیاهکل که ظاهرا به اشتباه املش نوشته شده بود از جانب وی نوشته بود:  در برف گذشته معدل قابل‌قبولی برای ما رقم‌خورد و من نمره ۱۶ را به شهرستان‌سیاهکل می‌دهم و نمره‌کل استان گیلان ۱۸ است و در بحران ۲۰  معنا ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار