کد خبر: ۳۷۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ 17 February 2017
تابناک / معاون عمرانی استاندارگیلان از آماده باش کامل تمامی نیروهای امدادی درسطح استان خبر داد و گفت: خوشبختانه به رغم بارش شدید برف، تمامی راه های گیلان باز بوده و مشکلی درتردد وجود ندارد.

حجت شعبان پور در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت بارش برف در استان اظهار کرد: از حدود ساعت سه بامداد بارش برف در استان از شهرستان آستارا شروع شده که در این شهرستان با بارش ۳۰ سانتی متری برف مواجهیم.

وی افزود: همچنین در ارتفاعات اسالم شاهد بارش ۸۰ سانتی متری برف هستیم.

معاون عمرانی استاندار گیلان تصریح کرد: با توجه به اینکه بارش برف از غرب به مرکز و شرق ادامه دارد تمام نیروهای خدمت رسان در سطح استان در آماده باش کامل هستند.

شعبان پور همچنین اظهار کرد: تمامی راه های استان به جز محور پونل به خلخالحتی در مناطقی مانند محور اسالم به خلخال که با ۸۰ سانتی متر برف مواجه هستیم، باز است.

وی گفت: اکیپ های نیروهای راهداری در سراسر راه های استان مستقر بوده و مانع مسدود شدن راه ها می شوند.

معاون عمرانی استاندار گیلان  تأکید کرد: به رغم باز بودن مسیرها از زانندگان محترم تقاضا می شود که از سفرهای غیر ضروری پرهیز و تنها با زنجیر چرخ در مسیر حضور داشته باشند.

شعبان پور همچنین به بازدید بامدادی اعضای ستاد مدیریت بحران از وضعیت خدمت رسانی در سطح شهر رشت خبر داد و گفت: طی بازدیدی که تا ساعت ۴ صبح امروز به طول انجامید، تمامی امکانات شهری برای خدمت رسانی مورد ارزیابی قرار گرفت که خوشبختانه در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی در ادامه تأکید کرد: در استان از نظر ارزاق عمومی مشکلی وجود ندارد.

معاون عمرانی استاندار گیلان همچنین از آماده باش ۲۰۰ اکیپ امدادی توزیع برق خبر داد و گفت: شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکل، مراتب را به اداره توزیع برق اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار