کد خبر: ۳۷۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳ 16 February 2017
تابناک / در هفته بیست و چهارم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برابر حریفش به نتیجه مساوی رسید و تیم فوتبال سپیدرود رشت مقابل آلومینیوم اراک مغلوب شد.
 
با توجه به اینکه تیم های فوتبال سپیدرود رشت و ملوان بندرانزلی به ترتیب در رتبه های اول و دوم جدول رده بندی این مسابقات قرار داشتند، با پیروزی در هفته بیست و چهارم می توانستند جایگاه خود را در صدر جدول محکم تر کنند اما در نهایت موفق به این امر نشدند تا سایر رقبا به این دو تیم نزدیکتر شوند.
 
در جریان این رقابت ها ، دو تیم مدعی ملوان بندرانزلی و گل گهر سیرجان در ورزشگاه تختی انزلی رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت تا تیم گل گهر یک امتیاز شیرین از این بازی خارج از خانه کسب کند.
 
این در حالی بود که اگر تیم فوتبال ملوان بندرانزلی می توانست برابر تیم گل گهر سیرجان به برتری برسد، به صدر جدول رقابت های لیگ دسته اول صعود می کرد اما در نهایت موفق نشد حریفش را شکست دهد و سرانجام با تیم گل گهر سیرجان به نتیجه مساوی صفر بر صفر دست یافت.
 
در جریان این دیدار ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی موقعیت های بسیار مناسبی برای گلزنی داشت اما بازیکنان این تیم موفق نشدند از این فرصت ها استفاده کنند تا تیم ملوان در این بازی خانگی ، به نتیجه مساوی رضایت دهد.
اما تیم فوتبال سپیدرود رشت دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول کشور که در صدر جدول این رقابت ها قرار دارد ، در هفته بیست و چهارم این مسابقات در اراک به مصاف تیم آلومینیوم این شهر رفت .
تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز اگر در این دیدار موفق به کسب امتیاز می شد ، می توانست فاصله خود را با سایر رقبایش در صدر جدول افزایش دهد اما در نهایت بانتیجه یک بر صفر مغلوب حریف خود شد تا با نزیکتر شدن فاصله امتیازی سایر رقبا، این تیم در صدر جدول خطر را احساس کند.
در این دیدار گرچه تیم فوتبال سپیدرود رشت بازی قابل قبولی را انجام داد اما در نهایت با پذیرفتن یک گل و شکست در این مسابقه ، نتوانست امتیازی کسب کند تا یک شکست خارج از خانه را تجربه کند.
در جریان این مسابقه و در نیمه اول ، تیم فوتبال سپیدورد رشت بهتر از میزبان خود ظاهر شد و فرصت های مناسبی نیز داشت اما نتوانست از این فرصت ها سود ببرد ، البته تیم آلومینیوم اراک نیز در دقیقه ۲۹ صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه ، به تیرک دروازه تیم سپیدرود رشت اصابت کرد تا نیمه اول این بازی بدون رد و بدل شدن گلی ، با نتیجه مساوی به پایان برسد .
در نیمه دوم بازی ، تیم فوتبال سپیدورد رشت بازی را بهتر آغاز کرد اما تیم فوتبال آلومینیوم اراک در ادامه توانست در دقیقه ۶۳ توسط محمدعلی اکبرخواه به گل برتری دست یابد تا صدرنشین رقابت های جام آزادگان با شکست مواجه شود.
البته قبل از این گل ، تیم فوتبال سپیدرود رشت صاحب یک فرصت مناسب گلزنی شد و پویا نزهتی مهاجم این تیم با یک ضربه دروازه تیم میزبان را با خطر جدی مواجه کرد اما یکی از مدافعان تیم آلومینیوم اراک توپ را برگشت داد که بازیکنان و کادر فنی تیم سپیدرود رشت معتقد بودند که این توپ از خط دروازه عبور کرده و به گل تبدیل شد اما داوران این بازی ، چنین عقیده ای نداشتند.
با توجه به نتایج کسب شده در مسابقات لیگ دسته اول کشور و تا پایان هفته بیست و چهارم ، تیم سپیدرود رشت با کسب ۴۳ امتیاز همچنان صدرنشین است ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب ۴۲ امتیاز در مکان دوم قرار دارد ، تیم فوتبال پارس جنوبی جم نیز با کسب ۴۰ امتیاز و یک بازی کمتر در رتبه سوم است ، تیم های مس کرمان و گل گهر سیرجان نیز با ۴۰ امتیاز و به دلیل تفاضل گل ، به ترتیب در رتبه های چهارم و پنجم جدول قرار دارند.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار