کد خبر: ۳۷۸۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 16 February 2017
تابناک / تلاش های آیت الله هاشمی در به ثمر رسیدن نهضت امام راحل، شایسته ی تقدیر است.
 

مسئول ستاد اقامه ی نماز گیلان امروز در مراسم چهلمین روز رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصلای امام خمینی رشت با تشریح روند مبارزات و زحمات این یار امام و رهبری در دوران مبارزه با طاغوت و به ثمر رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی گفت : آیت الله هاشمی برای پیروزی نهضت امام از جان و مال دریغ نکرد . حجت الاسلام والمسلمین حجازی احترام به جایگاه زنده یاد آیت الله هاشمی رفسنجانی را نوعی قدرشناسی از زحمات نیروهای وفادار انقلاب دانست و افزود : مجموعه ی دیدگاه های مقامات بلند پایه ی نظام نسبت به این یار امام و رهبری بیانگر نقش موثر وی در تاریخ انقلاب اسلامی است.     

وی همچنین با اشاره به تاکیدات آیت الله هاشمی رفسنجانی مبنی بر تاسی مستمر از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت : امروز دنیای استکبار تمامی هجمه ها را معطوف نظام و رهبری انقلاب کرده و تنها راه مقابله با این ترفندها اتحاد و همبستگی حول رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام والمسلمین حجازی در ادامه، انقلاب اسلامی را منبعث از مکتب اسلام اصیل برشمرد و اضافه کرد: عمق بخشی به این نهضت و فراگیر شدن گفتمان های انسان ساز آن، مستلزم پیگیری اهداف ارزشمندی همچون عدالت خواهی ، ظلم ستیزی و حقیقت جویی است.

در پایان این مراسم به یاد رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام مداحی  شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار