سرمربی ملوان به همه چیز واکنش نشان داد ؛
تابناک / سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: مگر کار خلافی کرده ایم که ملوان را به این جایگاه رسانده ایم.
کد خبر: ۳۷۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴ 15 February 2017
تابناک / سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: مگر کار خلافی کرده ایم که ملوان را به این جایگاه رسانده ایم.

محمد مایلی کهن، درباره حوادث حاشیه ای دیدار روز گذشته و درگیری اش با برخی افراد حاضر در ورزشگاه تختی انزلی اظهار داشت: شما فکر می کنید مشکل ملوان چه کسانی هستند. خود اینها عامل مشکلات ملوان هستند . بروید ببینید سال گذشته بازیکنان جوان تیم را کجا می بردند. همین ها باعث شدند که سال گذشته ملوان  افتاد. امروز ملوان چه مشکلی دارد؟ شما اگر بازی روز گذشته را تماشا می کردید از عملکرد بچه های ما لذت می بردید. مردانه بازی کردند و پنالتی هم واضح واضح بود. حالا تیم مقابل توسط مربی اش از زمین بیرون کشیده شد و همان جوسازی ها شاید باعث شد بازیکن جوان ما توپ را به تیرک دروازه زد. البته بازی صحنه های مشکوک دیگری هم داشت.

وی گفت: مگر ما کار خلافی کرده ایم که ملوان در اینجا  جدول است.  این افراد نمی خواهند ملوان موفق شود وگرنه اگر به دنبال موفقیت ملوان باشند که این رفتارها را نمی کنند. مردم انزلی همه چیز را می دانند و  حساب شان از این افراد که طلبکار هستند نه طرفدار جداست. همین یکی ، دوروز قبل در خیابان جوانی را دیدم که آمد نزد من عذرخواهی کرد و گفت من ابتدا با شما مخالف بودم ولی به خاطر این تیمی که ساخته اید دستتان درد نکند.

مایلی کهن خاطرنشان کرد:شما می گویید ما چکار کنیم. من اگر بخواهم کار را رها کنم و به تهران بیایم می گویند ترسیده است. آدمی نیستم که میدان را خالی کنم. دو ماه است که زن و بچه ام را ندیده ام. آیا جواب این کارها باید توهین باشد. مگر  انزلی نماینده مجلس ندارد؟ از وقتی که ما آمده ایم اگر شما سایه نماینده اینجا را دیده اید ما هم دیده ایم. موقع انتخابات که می شود یاد ملوان می افتند. تنها کسی که اینجا یک تنه دارد از همه چیز خود می گذرد و تلاش می کند آقای دنیامالی است. بنده خدا چکار باید کند .به تازگی عزادار دختر جوانش هم شده است.

وی درباره امتیازاتی که تیمش در هفته های اخیر از دست داده است گفت:مگر روز اولی که بنده به این تیم آمدم قول صعود دادم. ما گفتیم حتی ممکن است به لیگ دو سقوط کنیم. شما یادتان هست ما چه زمانی تمرینات مان را شروع کردیم و یارگیری مان به چه صورت بود. همین الان هم هزاران مشکل داریم. به عالم و آدم در فدراسیون فوتبال گفتیم تعدادی توپ به ما بدهند.حتی با آقای دکتر اسدی دبیر کل محترم فدراسیون تماس گرفتم و ایشان به سازمان لیگ گفتند و ما نماینده خود را فرستادیم و بعد گفتند باید معرفی نامه بیاورید. معرفی نامه را فکس کردیم. در جواب گفتند شما قبلا توپ های خود را گرفته اید. جالب است که توپ مسابقات در بازار هم پیدا نمی شود. اینها نمی دانند که شرایط شمال با دیگر مناطق فرق می کند ودر شمال توپ ها زود خراب می شود. اسم لیگ مان هم هست حرفه ای. از آن طرف باشگاهی مثل ملوان که در ازای هر بازی نهایت یک میلیون تومان درآمد بلیت فروشی دارد پشت سر هم جریمه می شود و این جرایم به 120، 130 میلیون می رسد.

مایلی کهن در پاسخ به تعداد تماشاگرانی که روز گذشته بازیکنان این تیم را بی غیرت خطاب کردند، گفت:بروید فیلم بازی را ببینید تا متوجه شوید این بچه ها در آن گل و شل چکار می کردند. بازیکن جوان من پوریا غلامی وسط نیمه وقتی به رختکن آمد مثل بید می لرزید ، مجبور شدیم روی او پتو بیندازیم. اینها بی غیرت نیستند. شما بی غیرت هستید که سال گذشته هم عامل اصلی سقوط ملوان بودید. امروز هم از موفقیت این تیم ناراحت هستید چون سال قبل تیم دست خودتان بود. بازیکنی که بیرون زمین و داخل زمین برای ملوان سرش را می دهد با غیرت است. از نظر شما غیرت یعنی حمله به داور و فحاشی. از نظر شما غیرت یعنی فحاشی به خواهر و مادر افراد اما ما اینگونه نیستیم.


 
گفتنی است که سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در حمایت از یک بازیکن خود با چند تماشاگر درگیر شد.

پس از اتفاقات حاشیه ای مسابقه روز گذشته ملوان بندر انزلی امروز نیز تمرین این تیم دستخوش حوادثی عجیب بود.

در جریان این تمرین دو فردی که مشخص نبود از کجا به محل تمرین رفته اند به محمد آبشک بازیکن این تیم توهین کردند و قصد داشتند جو را متشنج کنند. در همین حین محمد مایلی کهن که از این رفتارها به شدت ناراحت بود در حمایت از بازیکن خود با این افراد درگیری شدیدی پیدا کرد.

کار به جاهای باریک نزدیک شده بود که با دخالت اطرافیان موضوع فیصله پیدا کرد.

 

برچسب ها: ملوان انزلی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار