کد خبر: ۳۷۶۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱ 12 February 2017
تابناک / مدیرکل دادگستری گیلان با بیان اینکه بعضی از مسائل رخ داده در هنگام برف غیرقابل توجیه است گفت: اگر چنین برفی کل استان گیلان را در بر بگیرد مشکلات، غیرقابل پیش‌بینی خواهند بود.

احمد سیاوش‌پور عصر امروز در نشست خبری در رشت با بیان اینکه باید از ظرفیت مردم در تمامی کارها استفاده شود اظهار داشت: نباید توقعات را در جامعه افزایش دهیم و با برگزاری نشست‌های مختلف نمی‌توانیم افکار عمومی را قانع کنیم.

مدیرکل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه ستاد بحران، ستاد پیش بینی و پیشگیری است بیان کرد: باید آسیب شناسی‌های مختلف در خصوص برف در کمیته‌های تخصصی در استان گیلان مورد بررسی قرار بگیرد.

سیاوش‌پور با بیان اینکه بعضی از مسائل رخ داده در هنگام برف گیلان غیرقابل توجیه است گفت: اگر چنین برفی کل استان گیلان را در بر بگیرد مشکلات، غیرقابل پیش بینی خواهند بود.

مدیرکل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه زیرساخت‌ها در استان گیلان ضعیف است تصریح کرد: باید اعتبارات کافی برای کاستی‌های استان گیلان در نظر گرفته شود تا مردم  با مشکلات مختلف در مواقع بحرانی روبرو نشوند.

سیاوش‌پور با بیان اینکه بعضی از کاستی‌های استان گیلان مربوط به گذشته است توضیح داد: جلساتی برای حل مشکلات ناشی از برف با توجه به آسیب شناسی‌ها باید برگزار گردد.

مهرداد بائوج لاهوتی نیز در این نشست در مورد وقوع بلایای طبیعی در استان گیلان اظهار داشت: به جهت قرار گرفتن ایران در اقلیم خاص بیش از 36 نوع بلایای طبیعی در ایران اتفاق می‌افتد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برف اخیر تمام نگاه‌ها متوجه مسئولان است گفت: نباید عده‌ای  فکر کنند که استاندار باید شخصاً بیاید برای آن‌ها برف روبی کند در حالی‌که وظایف تعریف شده است.

وی با بیان اینکه در بحران برف تمام مسئولان دولتی در صحنه حاضر شدند توضیح داد: مردم باید آمادگی لازم جهت مقابله با بحران‌ها و حوادث مختلف را در خود ایجاد کنند.

لاهوتی با اشاره به اینکه فرسودگی شبکه برق باید مورد رسیدگی قرار گیرد تصریح کرد: نباید در مردم این توقع ایجاد گردد که در همان ساعات اولیه تمام برف‌ها پاکسازس شود چون این امکان وجود ندارد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جلسه‌ای با استاندار باید در مورد اعداد پنهان بودجه جلساتی برگزار شود گفت: بودجه قابل توجهی در اختیار وزیران قرار دارد که باید از این بودجه برای ترمیم شبکه فرسوده برق استفاده کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار