کد خبر: ۳۷۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶ 12 February 2017
تابناک / معاون فرهنگی اداره کل فرهگ و ارشاد گیلان از حضور بیش از ۳ هزار علاقمند سینما در اکران ۱۶ فیلم جشنواره فجر در رشت خبر داد.
 
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: جشنواره فیلم فجر به دلیل بارش برف با یک روز تاخیر از ۱۵ بهمن آغاز به کار کرد.‌

حسین ابراهیمیان افزود: البته دو فیلم در نظر گرفته شده از لیست پخش خارج نشد و با اضافه شدن سانس ساعت ۱۳ آن دو فیلم نیز به لیست اضافه شدند.

وی استقبال مردم را خوب ارزیابی کرد و گفت: البته پیش‌بینی ما بیش از این بود‌‌. او افزود: ۳۱۷۳ بلیط در طول جشنواره فروخته شد البته تعدادی از اهالی سینما، هنر و خبرنگاران هم در طول جشنواره به صورت مهمان از فیلم ها دیدن کردند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهگ و ارشاد گیلان در مورد دلیل عدم استقبال در برخی سانس ها گفت: بارش برف سنگین و همچنین عدم حضور برخی فیلم‌های نامی دلیل این امر بود.

وی با اشاره بسیار خوب از فیلم‌های خفگی و ماجرای یک نیمروز افزود: در روز آخر جشنواره نیز فیلم‌های سد معبر٬ سارا و آیدا و زیر سقف دودی نیز با استقبال خوبی مواجه شد.

ابراهیمیان با اشاره به مشکلات مالی و همچنین مخالفت برخی تهیه‌کنندگان برای اکران استانی جشنواره‌ها گفت: با تلاش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشکلات پخش امسال حل شد.

مصفا با اشاره به علاقه و مطالبه دوستداران سینما در رشت گفت: تلاش داریم اکران هم‌زمان فیلم‌های جشنواره در سال‌های بعد نیز ادامه داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار