کد خبر: ۳۷۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۱ 10 February 2017
تابناک / سپیدرود رشت که هفته‌ها صدرنشین لیگ یک بود، بعد از تعویق چند بازی به رده‌های پایین‌تر سقوط کرد، اما با برگزاری آخرین بازی عقب افتاده‌ برابر فجرسپاسی و شکست 2-0 شیرازی‌ها دوباره مقتدرانه به صدر جدول برگشت. قرمزهای رشت، حالا بالاتر از ملوان، رقیب سنتی‌شان و تیم‌هایی مثل پارس جنوبی و مس کرمان، شانس اول صعود به لیگ برتر هستند.

باشگاه نوستالوژیک سپیدرود چند فصلی را در زیر گروه لیگ یک گذرانده بود و حالا در اولین سال حضور در لیگ یک، فوق‌العاده کار کرده و بعد از گذشت 23 هفته، در حضور تیم‌های قدرتمندی مثل ملوان و باشگاه‌های متمولی مثل مس کرمان و خونه‌به‌خونه مازندران، به تنهایی در صدر قرار گرفته و بخت اول صعود به لیگ برتر است.

نکته جالب درباره سپیدرود ابهام ماجرای مالکیت این تیم است که مشکلات مالی شدیدی را به بازیکنان و عوامل فنی تیم وارد کرده؛ اما علی نظرمحمدی و شاگردانش تا به امروز پا پس نکشیده و با وجود همه مشکلات، بهترین بازی‌ها و نتایج را رقم زده‌اند. اخیرا شنیده شد خشایار محسنی -دلال ممنوع‌الفعالیت فوتبال- قصد خرید این باشگاه را دارد. اتفاقی که اگر نهایی شود، با توجه به سوابق محسنی، می‌تواند سپیدرود تاریخی را در شرایط سخت‌تری قرار دهد. تیمی که در حال حاضر در کنار هواداران پرشور روزهای سخت، اما شیرینی را می‌گذراند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار