تابناک / همزمان با یوم الله دهه فجر ۲۲ پروژه شهرداری کومله با حضور لاهوتی نماینده شهرستان لنگرود،جوادپور فرماندار ،اعضای شورلی شهر کومله وجمعی از مسئولین شهرستان لنگرود افتتاح شد.
کد خبر: ۳۷۴۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۹ 09 February 2017
تابناک / همزمان با یوم الله دهه فجر ۲۲ پروژه شهرداری کومله با حضور لاهوتی نماینده شهرستان لنگرود،جوادپور فرماندار ،اعضای شورلی شهر کومله وجمعی از مسئولین شهرستان لنگرود افتتاح شد.
 
در این مراسم شفیعی شهردار کومله ضمن تبریک دهه فجر گفت:دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است تا ادارات و نهادها بتوانند خدمات خود را به مردم ارائه داده و مردم نیز از عملکرد نهادها باخبر شوند.
 
شهردار کومله بیان داشت :خیلی خوشحالم که با حمایت اعضای شورای شهر،امام جمعه محترم، نماینده و فرماندار شهرستان بعد از ۷ ماه قبول مسیولیت توانستیم امروز شاهد افتتاح ۲۲ پروژه عمرانی شهرداری کومله با اعتبار ۳۱۲۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال باشیم.
 
وی در ادامه به پروژه های شهرداری کومله اشاره کرد و گفت :آسفالت خیابان های سطح شهر با اعتبار ۲میلیارد تومان _ جمع آوری ابهای سطحی با اعتبار ۲۳۰میلیون تومان ، فرش موزاییک پیاده روهای سطح شهر با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان ،رنگ آمیزی جداول سطح شهر با اعتبار ۴۰ میلیون تومان بخشی از پروژه های دهه فجر می باشد.
 
شهردار کومله در ادامه خط کشی عابر پیاده و ایستگاه تاکسی با اعتبار ۶۰ میلیون تومان ، جدول گزاری سطح شهر و دور استخر با اعتبار ۷۰ میلیون تومان ،بازسازی میدان بسیج با اعتبار ۷۰ میلیون تومان، بازسازی و توسعه پارک کودک با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان، اصلاح فضای سبز با اعتبار ۳۰ میلیون تومان،لایروبی استخر ۱۲۰ میلیون تومان و اصلاح روشنایی نگین سبز با اعتبار ۲۰ میلیون تومان را از دیگر پروژه های شهرداری کومله برشمرد.
 


 

شفیعی به عدم درآمد کافی شهرداری کومله اشاره کرد و گفت : حریم شهر کومله از جمله مشکلات اساسی شهرداری است که یقینا با حمایت مسئولین پس از رفع آن میتواند یک منبع مطمئن برای درآمد شهرداری به حساب آید.

وی عدم مجوز معدن و همچنین عدم دریافت لوله بتنی مسطح را از دیگر مشکلات شهرداری کومله برشمرد و از نماینده و فرماندار شهرستان تقاضای مساعدت نمود.

شفیعی شهردار کومله اظهار داشت: افتخار میکنم در شهر شهیدانی همچون شهیدان املاکی،لاهوتی خدمت میکنم و وجود ابن بزرگواران مسئولیت مرا دوچندان میکند.

لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود نیز ضمن تبریک سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت : یقینا ما هرچه از این نظام و انقلاب داریم مدیون خون شهدای ماست و ما باید در پاسداشت ایثارگری و رشادت های این بزرگواران از هیچ تلاشی دریغ نکنیم و یاد این عزیزان را همواره گرامی بداریم.

لاهوتی بیان داست: شهر کومله یقینا از جمله شهرهایی است که مظلوم واقع شده است.تلاش شهردار محترم،اعضای شورای شهر کومله،امام جمعه و همه مسئولین شهرستان این است تا نگاه ویژه ای به شهر کومله شود.

 


وی خطاب به شهردار گفت: بازسازی جاده کومله به ملاط و همچنین جاده لات محله از جمله جاده هایی است که براحتی میتواند تبدیل به دو منطقه بسیار زیبا گردد.
نماینده شهرستان لنگرود همچنین به بافت قدیمی بازار کومله اشاره کرد و گفت :بافت قدیمی بازار کومله نیاز به مرمت و بازسازی دارد تا تبدیل به نقطه ای زیبا گردد که امیدواریم شهردار کومله در این راستا نیز وارد میدان شود و یقینا از حمایت های همه جانبه ما نیز برخوردار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار