کد خبر: ۳۷۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸ 08 February 2017
تابناک / دکتر سید محمدعلی ثابت قدم با اشاره به ضرورت عینیت بخشی خط امام گفت که نگاه و خط امام یک واژه یا ذهنیت صفر نیست.
 

برای عینیت‌بخشی خط امام باید عملکردهای عینی داشته باشیم

به گزارش پایگاه خبری شهرداری رشت، شهردار رشت با تاکید بر عدم زندگی مردم در ذهنیت گفت‌: اگر قرار است ما ادامه دهنده و حافظ انقلاب‌، خط امام و خانواده شهدا باشیم نمی‌توانیم با ماندن در بن بست‌های ذهنی خود به این مهم دست یابیم.

او افزود: برای عینیت بخشی خط امام باید عملکردهای عینی داشته باشیم‌، همانگونه که شهدا در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی از جان خود گذشتند و مردانه حافظ خط و راه امام شدند.

دکتر سید محمدعلی ثابت قدم در اشاره به برگزاری یادمان شهیدان انصاری و نورانی تاکید کرد: در آن مراسم فرزند شهید نورانی شهادت پدر خود را شهادت در راه خدمت عنوان کرد‌، واژه‌ای که شاید امروز برای ما کمی ناآشنا باشد.

شهردار رشت با تاکید بر مظلومیت شهیدان راه خدمت یادآور شد‌: این شهدا در داخل کشور توسط نیروهای خودی و هموطنان خود به شهادت رسیدند.

او تاکید کرد: شهیدان نورانی و انصاری در شهری شهید شدند که مردم آن شهر برایشان آشنا بوده است‌. این دو نفر توسط کسانی شهید شدند که از مهندس انصاری و نورانی خدمت می‌گرفتند.

شهردار رشت خط امام (ره) را نه شعار بلکه مصداق عینی تداوم انقلاب خواند وگفت‌: ما نمی‌توانیم با بر چسب خط امام رفتارهایی غیر خط امام (ره) را داسته باشیم و باید خط امام را نه تنها در زمان جنگ بلکه در شرایط کنونی نیز عینیت بخشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار