تابناک / جنجال های بارش برف در پنجشنبه گذشته همچنان در سطح استان ادامه دارد! از درگیری لفظی نماینده رشت در مجلس با شهردار رشت تا ماجرای عجیب درگیری رسانه ای شهردار لاهیجان و شهردار لنگرود که از قضا وی شهردار سابق لاهیجان نیز بوده است! ماجرای درگیری لفظی و رسانه ای دوم، اتفاق جالب و عجیبی رخ میدهد، جاییکه رضا کحالی به رایزنی فرماندار لاهیجان و لنگرود برای کمک ستاد بحران شهرستان اشاره می کند و دلیل حضور خود را در لاهیجان به همراه ماشین آلات شهرداری، این موضوع می داند.
کد خبر: ۳۷۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱ 07 February 2017
تابناک / جنجال های بارش برف در پنجشنبه گذشته همچنان در سطح استان ادامه دارد! از درگیری لفظی نماینده رشت در مجلس با شهردار رشت تا ماجرای عجیب درگیری رسانه ای شهردار لاهیجان و شهردار لنگرود که از قضا وی شهردار سابق لاهیجان نیز بوده است! ماجرای درگیری لفظی و رسانه ای دوم، اتفاق جالب و عجیبی رخ میدهد، جاییکه رضا کحالی به رایزنی فرماندار لاهیجان و لنگرود برای کمک ستاد بحران شهرستان  اشاره می کند و دلیل حضور خود را در لاهیجان به همراه ماشین آلات شهرداری، این موضوع می داند.

جالب تر آنکه سعید آگشته، شهردار لاهیجان، در گفتگویی در واکنش به حضور کحالی در لاهیجان، با اشاره به تبلیغاتی بودن حرکت شهردار سابق لاهیجان می گوید: عده ای ذاتا پوپولیست هستند و تلاش دارند با حرکت نمایشی، مردم را در مقابل نخبگان قرار دهند.

در پی این درگیری لفظی و رسانه ای، سعید آگشته، شهردار لاهیجان در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین با اشاره به این موضوع که فرماندار لاهیجان از فرماندار لنگرود برای کمک در حوزه شهری درخواست نکرده است، گفت: ما دو ستاد بحران داریم که اولی ستاد بحران شهرستان و ریاست آن با فرماندار لاهیجان است و ستاد دوم، ستاد بحران شهری داریم که ریاست آن به عهده شهردار است. شهردار براساس میزان برآوردی که از میزان هر بحران در شهرستان دارد، از شهرستان ها و شهرهای معین درخواست کمک میکند، مانند کمک هایی که به دفعات شهرداری لاهیجان به شهرها و شهرستان های اطراف صورت داده است.

وی ادامه داد: زمانی که فرماندار لاهیجان از کسی برای کمک دعوت بعمل می آورد، یعنی برای حوزه روستایی از آنها کمک می خواهد، اگر فرمانداری با فرمانداری مذاکره می کند که شهرداری شهر معین برای کمک به شهرستان وارد عمل شود باید در حوزه روستای کار خود را انجام دهد و در آن مستقر شود.

آگشته در پایان با بیان اینکه اتفاق خاصی در این میان رخ نداده است، افزود: احتمالا رانندگان ماشین آلات شهرداری لنگرود بدون هماهنگی با شهردار لنگرود، بجای اینکه وارد حوزه روستایی شوند مقابل فرمانداری پارک کرده بودند و چند کاغذ A4 هم روی ماشین آلات خود چسبانده بودند و بازهم به اشتباه همان مسیرهایی که ما قبلا بازگشایی کرده بودیم را داشتند بازگشایی می کردند که ما آنها را راهنمایی کردیم تا به بازگشایی مسیرهای روستایی بپردازند! البته احتمالا مهندس کحالی سرشان شلوغ بوده و فراموش کرده بودند، زیرا ایشان در مصاحبه خودشان گفته اند اگر روز اول از بنده می خواستند، من حضور پیدا می کردم، در حالی که آقای کحالی روز اول با بنده تماس گرفتند و ابراز علاقه کردند که ماشین آلات خود را اعزام کنند، اما به دلیل بسته بودن راه ها از این کار معزور هستند! اما دو الی سه ساعت بعد از شهرهای دورتر از جمله رانکوه، کلاچای و املش ماشین هایشان رسیدند که البته فکر کنم به ایشان اطلاعات غلط داده بودند!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار