کد خبر: ۳۷۴۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷ 07 February 2017
تابناک / مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه لجاج کشورهای غربی با ملت ایران به خاطر مفاهیم مقدس اسلامی است گفت: حاشیه های سیاسی را وارد مفاهیم مقدس نکنیم.
 

 

فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان امروز(۱۹ بهمن) در مراسم تجلیل از خانواده شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم شهرستان رشت که در سالن رحمدل مجتمع خاتم الانبیا(صلی الله علیه و اله) این شهر برگزار شد گفت: امام خمینی(ره) انقلابی را بنیان نهاد که متفاوت از سایر انقلاب های جهان بود.

 

وی با بیان اینکه انقلاب مردمی ایران انقلاب همدلی و همزبانی بود تصریح کرد: هر زمان که مردم با هم همدل و همزبان شوند به پیروزی دست یافته و بر ظالمان غلبه خواهند کرد.

 

فاضلی با تاکید بر اینکه نباید با عینک دودی به جهان نگریست افزود: باید واقعیت ها را دیده و مفاهیم و ارزش های اسلامی را با مفاهیم دنیوی مختلط نکنیم.

 

وی ادامه داد: لجاج و دشمنی کشورهای غربی و مستکبران با ملت ایران به خاطر مفاهیم مقدس اسلامی است که همدلی و همزبانی را بین مردم تقویت می کند.
 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه حفاظت از ارزش های اسلامی مقدس است تاکید کرد: حفاظت از شهید، امام شهدا و دولتمردانی که در برهه های مختلف نظام، مسئولت می پذیرند مقدس است و نباید حاشیه های سیاسی را وارد مفاهیم مقدس کنیم.

 

وی تصریح کرد: این مفاهیم مقدس است که نظام را زنده نگه داشته و انقلاب را تداوم می بخشد.

 

فاضلی با بیان اینکه مسئولیت امانتی الهی است و در هیچ آیات و روایتی از مسئولیت به عنوان ارتقا ذکر نشده است اذعان کرد: آنانی که مسئولیت می پذیرند وظیفه ایی سنگین برعهده می گیرند و باید همدلی و رقبت را بین افراد جامعه ایجاد کنند تا به هدف برسند.

 

وی با تاکید این نکته که همدلی و همزبانی باید در همه دولت ها وجود داشته باشد اظهار کرد: راه شهادت مختص به زمان خاص و یا قشر خاصی نیست و با فرهنگ ایران اسلامی پیوند خورده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بان اینکه دهه فجر دهه احیا مفاهیم ارزشی و انقلابی است تصریح کرد: بواسطه رویش خون شهدا سالیان سال دهه فجر را با شکوه و مشارکت بیشتر مردم برگزار خواهیم کرد. /شبستان

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار