تابناک / حجت شعبان‌پور اظهار کرد: نماینده لاهیجان مدعی بود که استاندار گیلان از ابتدای بحران برف در استان حضور نداشت در حالی که محمدعلی نجفی از ابتدای برف در گیلان بود.
کد خبر: ۳۷۴۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷ 07 February 2017
تابناک / حجت شعبان‌پور اظهار کرد: نماینده لاهیجان مدعی بود که استاندار گیلان از ابتدای بحران برف در استان حضور نداشت در حالی که محمدعلی نجفی از ابتدای برف در گیلان بود.

وی برف اخیر گیلان را بسیار سنگین خواند و گفت: در مدت ۱۲ ساعت بیش از ۷۵ سانتی‌متر برف در جلگه بارید و سرعت باد ۸۰ کیلومتر در ساعت بود و ۶۰۰ تیر چراغ برق شکست و نمی‌توانستیم حتی در خمام از خودرو خارج شویم و به خودروهای مقابل کمک کنیم در حالی که در سال ۹۰ طی چهار روز ۸۰ سانتی‌متر باریده بود.

معاون هماهنگی امور عمران استاندار گیلان در زمینه تشکیل جلسه بحران یک روز پس از بحران برف گفت: روز چهارشنبه بارش برف در گیلان آغاز شد و ستاد بحران با توجه به پیش‌بینی وضعیت هواشناسی یک روز زودتر یعنی در سه‌شنبه تشکیل و عباسی نماینده مردم رودسر و املش سخنران این جلسه بود و حیرت‌آور است از اینکه وی مدعی شده جلسه یک روز پس از بحران برف تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه تمام مدیران با تلاش شبانه‌روزی و بیداری کار و فعالیت کردند، تصریح کرد: با وجود شرایط جوی بسیار نامساعد، کار سخت و طاقت‌فرسایی صورت گرفت و استاندار گیلان در تمام لحظات پای کار بود و وضعیت را پیگیری می‌کرد و بهتر است نماینده لاهیجان انصاف را رعایت کرده و اطلاعات کذب مبنی بر نبود استاندار در گیلان را ندهد، همه باید روزی پاسخگوی اعمال خود در پیشگاه خداوند باشیم.

شعبان‌پور بیان کرد: نمایندگان مجلس به ما می‌گویند با کت و شلوار نمی‌توانید مدیریت کنید و بنده می‌گویم از سال ۶۹ کاور هلال‌احمر در بحران‌ها به تن داشتم و ۲۰ روز مدیریت بحران را در ژاپن آموزش دیدم و در منجیل، بم، آبیک و… در صحنه بودم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار