رییس شورای مشورتی اصلاح طلبان شهرستان رشت به تابناک گفت ؛
تابناک / اسحاق راستی رئیس شورای مشورتی اصلاح طلبان رشت و دبیر مجمع نیروهای خط امام استان گیلان اظهار کرد: در خصوص بحث های مخالفین و موافقین شهردار رشت همیشه توصیه ام به دوستان این بود وارد این مقوله نشوند؛چون در هردو طرف افرادی را مشاهده مینمودم که قصد ونیت شان بهبود مسائل شهری نبودو انگیزه های دیگری به نظرم داشتند.
کد خبر: ۳۷۳۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷ 07 February 2017
تابناک / اسحاق راستی رئیس شورای مشورتی اصلاح طلبان رشت و دبیر مجمع نیروهای خط امام استان گیلان اظهار کرد: در خصوص بحث های مخالفین و موافقین شهردار رشت همیشه توصیه ام به دوستان این بود وارد این مقوله نشوند؛چون در هردو طرف افرادی را  مشاهده مینمودم که قصد ونیت شان بهبود مسائل شهری نبودو انگیزه های دیگری به نظرم داشتند.
 
راستی تصریح کرد: در قضایای اخیر و کم تحملی شهردار رشت در برخورد با یک انتقاد معمولی و برآشفته شدنش را دور از شأن کسی می دانم که همیشه ادعای توسعه ورزی داشت و باعث شدوی عیار واقعی خود را به نمایش بگذارد.
 
وی افزود: متاسفانه درکشور ما چون براثر شایسته سالاری همه  مدیران انتخاب نمی شوندو بسیاری از رانت ها و مسائل پشت پرده نیز تاثیرگذار است؛برخی افراد درجایگاهی که لایقش نیستند،قرار میگیرند و باعث می شود که حد و اندازه خود را نشناسند و بقولی لقمه بزرگتر از دهانشان بردارند.
 
راستی گفت: بنا به فرمایش امام علی چهار چیز باعث تضعیف نظام ها میشود:
 
1ـ ضایع کردن اصول 2ـ تمسک به فروع 3ـ پس راندن فرزانگان 4ـ پیش انداختن فرومایگان .
 
رییس شورای مشورتی اصلاح طلبان شهرستان رشت اضافه کرد: به این جهت هرجا که افراد کم ظرفیت و کسانی که لایق آن مسئولیت نیستند؛به مقام و مدیریتی  دست می یابند؛در برخی بزنگاه ها خود را گم می کنند و دست به چنین اشتباه بزرگی می زنند.
 
وی گفت: بعد از برخورد بد و توهین آمیز شهردار رشت با نماینده مردم رشت آقای حسنی و بعد از انتقادات به شهردار رشت  انتظار این بود که وی به اشتباه خود پی برده و از نماینده مردم رشت و کسانی که به ایشان رای دا ه اند؛عذرخواهی کند؛اما ادامه مواضع او در چند جلسه نشان از روحیه یکسویه وی دارد که طبیعی است در آینده به نفعش نخواهد بود ؛ شهردار رشت حتما می داند که قانون گذاری ونظارت وحق اظهارنظر در همه امور کشور از وظایف نمایندگان مجلس است.
 
راستی گفت: تعلل و ضعف در برف اخیر ازسوی برخی دستگاه ها و شهرداری ها که مورد اعتراض بسیاری از مردم نیز بوده ؛اگر از سوی نماینده همان مردم بازگو وبه مسئولین تذکر داده شود؛نباید با چنین عکس العمل سخیفی مواجه شود ؛ متاسفانه این هتک حرمت شهردار رشت فقط محدود به أقای حسنی نمیشود و شهردار رشت به همه کسانی که به ایشان رای داده اند؛توهین و هتک حرمت نموده است.به همین جهت از کسانی که دل در گرو اندیشه اصلاح طلبانه دارند؛انتظار می رود موضع شان را شفاف وصریح در این خصوص بیان کنندو از مواضع دو پهلو پرهیز نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
bahar3
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
واقعا باید تاسف خورد به حال کسانیکه وقتی دل در گرو آرزوهای گروهی وحزبی می بندند همه چیز وهمه کس ازالفاظ وکلمات گرفته تا خدا واعمه وشایسته سالاری رابکارمیگیرند تاطرف مقابل را محکوم وسر کوب کنند وتاتحقیر کامل طرف پیش میروند وبحث عذرخواهی راپیش میکشند,براستی اگر نماینده دیگررشت این اعتراض را میکرد وشهردارهمچنین حوابی میداد این به اصطلاح اصلاح طلب اینگونه واکنش نشان میداد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار