نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فسادهای اقتصادی موجود در جامعه باید برطرف شود، گفت: در این زمینه مفسدان اقتصادی باید برکنار شوند چراکه فساد همانند خوره بوده و موجب از بین رفتن ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۳۷۲۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ 05 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله علی اسلامی در نشست بصیرتی کارمندان استان قزوین که به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر صبح امروز با حضور مسؤولان در سالن اجتماعات حوزه ستادی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین برگزار شد، با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی در عبودیت و بندگی خداوند ریشه دارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی از خیرات خداوند متعال است و همه زمینه‌های مختلف را در برمی‌گیرد و در هر مرحله هر موضوعی افراد را به خیر برساند ریشه در انقلاب اسلامی دارد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: انقلاب اسلامی در دوران قبل و بعد از پیروزی در قالب دو واژه عزت و عظمت و ذلت و انحطاط در قرآن کریم آمده است که بسیاری از معارف اسلامی از این دو واژه سرچشمه می‌گیرند.

اسلامی با بیان اینکه عزت و عظمت از آن خداوند است، تصریح کرد: هر فردی که بخواهد در زندگی فردی و اجتماعی عزیز باشد باید این عزت و عظمت را از خداوند جست‌وجو کند چراکه منشأ عزت در قرآن‌ کریم خداوند است و باید جامعه اسلامی عزت را از خداوند متعال طلب کند.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهید رجایی خاطرنشان کرد: شهید رجایی یک معلم ساده بود که همیشه با ظاهری ساده، بی‌تشریفات و بی‌تجمل در برنامه‌ها حضور داشتند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران طی مصاحبه‌ای در پاسخ به یکی از سؤالات خبرنگاران گفت که هر مکانی که شما فرض کنید اگر آمریکا و انگلیس یا هر کشور دیگر بخواهد، ایران را مورد هدف قرار دهد، کشور هم همان منطقه را مورد هدف قرار می‌دهد چراکه قدرت و تکنولوژی در دستان انقلاب اسلامی است.

اسلامی با اشاره به دو واژه عزت و ذلت در قرآن کریم مطرح کرد: ذلت در دوران قبل از انقلاب اسلامی و عزت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ایران قابل مشاهده و الگوگیری است.

وی اضافه کرد: عزت و عظمت به وجود آمده پس از پیروزی انقلاب اسلامی باید با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اهداف و آرمان‌های امام راحل و شهدا حفظ و حراست شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فسادهای اقتصادی موجود در جامعه باید برطرف شود، مطرح کرد: در این زمینه مفسدان اقتصادی باید برکنار شوند چراکه فساد همانند خوره بوده و موجب از بین رفتن ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌شود.

گفتنی است، در نشست بصیرتی کارمندان استان قزوین مراسم مولودی‌خوانی در وصف حضرت زینب‌کبری(س) و اشعاری در خصوص ایام‌الله دهه مبارک از سوی علی فرمانی مداح اهل‌بیت‌(ع) برگزار شد.

یادآور می‌شود، همچنین در این نشست از قاریان برتر با حضور مسؤولان استانی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار