کد خبر: ۳۷۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴ 04 February 2017
تابناک / سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر رشت گفت: جلسه فردا (یکشنبه) شورای اسلامی رشت بدون حضور خبرنگاران و غیرعلنی برگزار می شود.

فاطمه شیرزاد افزود: یکصد و هفتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی رشت بنا به پیشنهاد اکثریت اعضای شورای اسلامی این کلانشهر فردا (یکشنبه) غیرعلنی برگزار می شود.
 
وی اظهار کرد: بنا به نامه فرماندار رشت مبنی بر اصلاح تعرفه عوارض پیشنهادی سال ۹۶ شهرداری این کلانشهر، یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورا چهارشنبه هفته گذشته به صورت فوق العاده برگزار شد و پس از پایان جلسه بنا به پیشنهاد اکثریت اعضا، قرار بر این شد تا جلسه آینده شورا غیرعلنی برگزار شود.
 
سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر رشت خاطر نشان کرد: در جلسه فردا ، علاوه بر نطق پیش از دستور جلسه، هفت اعلام وصول و سه دستور جلسه خواهیم داشت.
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر حضور سید محمدعلی ثابت قدم در جلسه غیرعلنی فردا (یکشنبه) شورای اسلامی شهر برای ارائه گزارش خدمات در برف اخیر تصریح کرد: اگر قرار باشد که شهردار حضور یابد هماهنگی ها از سوی رئیس شورا انجام می گیرد اما تاکنون صحبتی در این باره نشده است.
وی بیان داشت: با بارش برف از شامگاه چهارشنبه گذشته، جلسه ای روز پنجشنبه گذشته در شورای اسلامی کلانشهر رشت با حضور شهرداران مناطق پنج گانه و سایر مدیران این مجموعه برگزار شد که در رابطه با نگرانی ها و نارضایتی ها در این حوزه بررسی های لازم انجام گرفت.
بارش سنگین برف که از شامگاه چهارشنبه گذشته در مناطق مختلف گیلان به ویژه در مرکز استان (رشت) آغاز شده بود، مشکلاتی را از جمله قطعی برق و مسدود بودن راه ها برای مردم ایجاد کرد.
شورای اسلامی کلانشهر رشت ، ۱۵ عضو دارد.
جلسات هفتگی شورای اسلامی کلانشهر رشت یکشنبه ها برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار