کد خبر: ۳۷۲۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴ 04 February 2017
تابناک / هفته بیست و سوم لیگ دسته اول جام آزادگان عصر امروز با دیدار سپیدرود و پارس جنوبی جم در رشت آغاز شد.

دو تیم در حالی به مصاف هم می رفتند که سپیدرود پس از برد هفته پیش با ۳۹ امتیاز به رده دوم جدول رسیده بود و شاگردان تارتار هم با امتیاز مشابه رده سوم را در اختیار داشتند، در نهایت این دیدار با جدالی نزدیک دنبال شد و هیچ کدام از دو تیم موفق به گلزنی نشدند.

توقف خانگی سپیدرود در روز برفی سکوهای عضدی

گر چه بارش برف شرایط خاصی را در شهر رشت به وجود آورده بود اما با توجه اینکه از قبل روی زمین روکش کشیده بودند مشکل خاصی برای برگزاری این دیدار وجود نداشت و زمین در شرایط مطلوبی برای برگزاری بازی بود.

ساعت ۱۴:۳۵ – ورزشگاه دکتر عضدی رشت

هوا: نیمه ابری – تماشاگر: ده هزار نفر

نتیجه بازی رفت: پارس جم ۱ – ۱ سپیدرود

داور وسط: یاسر همرنگ.

کمک داوران: حسین رحیمی پور، مهدی سیفی.

داور چهارم: کیوان علی محمدی.

کارت زرد:

هادی تامینی دقیقه ۶۰، پویا نزهتی دقیقه ۸۶، حامد حاجتی دقیقه ۹۱ (سپیدرود) – میثم تیموری دقیقه ۸۴، حمید غلامی دقیقه ۸۸ (پارس جنوبی)

اخراج:

هادی تامینی دقیقه ۸۸ (سپیدرود)

ترکیب سپیدرود رشت:

سید محمد حسینی، میثم تهیدست، هادی تامینی، محمد رستمی، میثم فردوسی (از دقیقه ۵۰ محمدرضا مهدوی)، حسین کعبی، میلاد قربانزاده (از دقیقه ۶۹ محمد داردسی)، پویا نزهتی، سهیل حق شناس (از دقیقه ۶۵ حامد حاجتی)، حافظ یعقوبی، امیر تیزرو.

سرمربی: علی نظر محمدی.

ترکیب پارس جنوبی جم:

مجید غلامی، محمود خمیسی، محتبی لطفی، میمثم تیموری، فرشاد محمدی مهر، حسین پورامینی، مهدی حنفی، علی نظری، علی دشتی (ازدقیقه ۶۳ محمدحسین مهرآزما)، امید سینک (از دقیقه ۷۱ احسان تاییدی)، حمید غلامی (از دقیقه ۸۸ رضا بهمئی).

سرمربی: مهدی تارتار.

نیمه نخست:

بازی در دقایق ابتدایی بازی بر خلاف تصور با میدان داری تیم میزبان آغاز شد و موفق شدند تا از سردرگمی بازیکنان سپیدرود در این دقایق بهره ببرند و چمئ موقعیت خطرناک بر روی دروازه میزبان طراحی کنند که با هوشیاری سید محمد حسینی راهی به درون دروازه پیدا نکردند.

مهمترین فرصت گلزنی سپیدرود در دقیقه ۳۱ بر روی یک کار تیمی و داخل محوطه جریمه پارس جنوبی روی داد که شوت میثم فردوسی از روی خط شش قدم با فاصله اندک راهی اوت شد.

در دقیقه ۴۱ حرکت حسین کعبی و پاس او به میلاد قربانزاده می توانست گل برتری سرخ پوشان را به ثمر برساند که شوت قربانزاده با فاصله راهی اوت شد.

در دقیقه ۴۴ نفوذ امیر تیزرو از جناح راست زمین پارس و پاس مواج او برای میلاد قربانزاده این بار با ضربه دقیق میلاد همراه بود که با مشت مجید غلامی توپ راهی کرنر شد.

هر چه به پایان نیمه نخست نزدیک تر می شدیم فشار حملات سپیدرود فزونی می گرفت اما در نهایت نیمه نخست با همان نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم:

دو تیم نیمه دوم را بدون تغییر وارد میدان شدند.

مسابقه به مانند اواخر بازی در نیمه نخست با میدان داری سپیدرودی ها آغاز شد که حاصلش چند موقعیت مناسب بر روی دروازه پارس جنوبی بود.

در دقیقه ۵۲ مهمترین موقعیت گلزنی سپیبدرود در نیمه دوم بر روی ضربه کرنر ارسالی مهدوی و ضربه سر نزهتی بدست آمد که توپ با اختلاف اندک راهی اوت شد.

شرح گل:

اتفاقات ویژه:

۱- علی رغم بارش شدید برف و کند بودن تردد در سطح شهر رشت و برفی بودن سکوهی ورزشگاه عضدی به مانند تمام بازی های خانگی سپیدرود مملو از تماشاگران عاشقی بود که بار دیگر عشق و دلبستگی خود را به تیم ریشه دار شمال ایران اثبات نمودند.

۲- علی نظر محمدی سرمربی سپیدرود به دلیل اخراج در بازی برابر خونه به خونه این مسابقه را از سکوهای برفی ورزشگاه پیر شهرباران دنبال می کرد. همچنین شایان مصلح و هادی موسوی دو مدافع مستحکم سرخ پوشان به دلیل مصدومیت در این مسابقه حضور نداشتند.

۳- مسابقه به دلیل آماده شدن زمین ورزشگاه و اتمام برف روبی زمین چمن طبق هماهنگی که از ظهر روز بازی با مسئولان دو تیم صورت گرفت با نیم ساعت تاخیر آغاز شد.

۴- مسابقه دو تیم سپیدرود با پارس جنوبی به مانند تمام بازی های خانگی سپیدرد به صورت زنده از شبکه باران پخش شد.

۵- ثابت قدم شهردار کلانشهر رشت، مهندس رسولی عضو شورای شهر رشت، استاد رهنما مدیرکل سازمان ورزش و جوانان گیلان، الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان از چهره های ویژه جایگاه ورزشگاه عضدی رشت بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار