تابناک / به گزارش روابط عمومي شورای اسلامی شهر لاهيجان، در اولین روز از دهه مبارک فجر ، مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژ ه های عمرانی شهرداری لاهیجان با حضور دكتر نجفي استاندارگيلان، دکتر نیکفر نماينده مردم لاهيجان و سياهكل در مجلس شوراي اسلامي ، مهندس احمدی فرماندارشهرستان لاهیجان ، شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد .
کد خبر: ۳۷۰۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳ 31 January 2017
تابناک / در اولین روز از دهه مبارک  فجر ، مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژ ه های عمرانی شهرداری لاهیجان با حضور دكتر نجفي استاندارگيلان، دکتر نیکفر نماينده مردم لاهيجان و سياهكل در مجلس شوراي اسلامي ، مهندس احمدی فرماندارشهرستان لاهیجان ، شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان  برگزار شد .
 
به گزارش روابط عمومي شورای اسلامی شهر لاهيجان، حسینعلی خدایگانی رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان طی سخنانی ضمن خیر مقدم به استاندار گیلان و هیئت همراه  اظهار داشت : مفتخریم که در اولین روز از دهه مبارک فجر و همزمان با سالروز ورود امام راحل به کشور، میزبان  نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهر لاهیجان هستیم .
 
وی با تبریک ايام الله دهه فجر و گراميداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام ، افزود : سی وهشت سال از حماسه تاریخ ساز وبی بدیل پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گذشته است و اکنون  امنیت خود را مدیون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا هستیم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کوچکترین کاری است ما می‌توانیم در حق شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی انجام دهیم.
 
وی توجه به حوزه گردشگری را در توسعه و پیشرفت شهر و شهرستان لاهیجان، حائز اهمیت عنوان کرد و افزود: لاهیجان با داشتن جاذبه های طبیعی و آثار تاریخی، مستعد سرمایه گذاری در زمینه گردشگری است و مدیریت شهری لاهیجان در این خصوص و برای جذب سرمایه گذار بارها به تهران سفر کرده است و در این  زمینه تمام تلاش خود را به کار بسته اند.
 
وی در رابطه با مجتمع تفریحی و گردشگری  تالاب حاجی آباد ، گفت : این پروژه کاملاً علمی  بوده و مطالعات ارزشمندی در این خصوص انجام شده است .
 
رئیس شورای اسلامی استان ، با بیان اینکه برای اعتلای لاهیجان از درایت و کفایت کلیه  عزیزان استفاده می کنیم، افزود : در لاهیجان کلیه مسئولین ید واحد هستند و  در تلاشند لاهیجان را به جایگاه واقعی آن برسانند.  
 
رئیس شورای شهر لاهیجان در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از زحمات شهردار پر تلاش و کلیه پرسنل خدوم شهرداری لاهیجان افزود : کلیه پرسنل شهرداری با دل و جان کار میکنند و مجموعه مدیریت شهری ، پیگیر پرداخت حقوق و مزایا ی کار کنان شهرداری است ، تا شب عید ، شرمنده خانواده نباشند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار