کد خبر: ۳۶۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ 30 January 2017
تابناک / مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه تاکنون بیش از ٣٠٠ اثر از ١٤٠ نفر به دبیرخانه جشنواره آیات ارسال شده، افزود: آثار باید در قالب حوزه سینما و نمایش باشد.

فیروز فاضلی درخصوص روند برگزاری جشنواره ملی آیات اظهار کرد: در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ و معارف قرآن و عترت (ع)، جشنواره ملی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی با موضوع قرآن و عترت (ع) تحت عنوان جشنواره آیات با همکاری دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

وی با اشاره به محورهای موضوعی جشنواره گفت: داستان های قرآن و عترت (ع)، اقتباس از داستان های قرآن کریم، زندگی و سیره پیامبر اسلام (ص) و دیگر پیامبران الهی از دیدگاه قرآن، زندگی و سیره معصومین (ع) و دیگر شخصیت های قرآنی، تمثیل های مرتبط با قرآن و عترت (ع) و مضامین و معارف دینی و قرآنی از موضوعات جشنواره ملی فیلم نامه نویسی و نمایشنامه نویسی آیات است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: بخش ویژه این جشنواره با محور موضوعی طرح یک هزار و ٤٥٠ سوره مبارکه حدید برگزار می شود.

فاضلی با بیان اینکه تاکنون بیش از ٣٠٠ اثر از ١٤٠ نفر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده، افزود: آثار باید در قالب حوزه سینما (فیلمنامه های داستانی و مستند) و نمایش (متن نمایشنامه صحنه ای و خیابانی) باشد.

وی آخرین فرصت ارسال آثار را ٢٢بهمن ماه جاری عنوان و تأکید کرد: این مهلت غیرقابل تمدید است.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛ مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان جشنواره ملی فیلم نامه نویسی و نمایشنامه نویسی آیات، اسفندماه امسال در این استان برگزار می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در جشنواره می توانند به سایت www.ayaategilan.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار