کد خبر: ۳۶۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 30 January 2017
تابناک / من از آقای ثابت قدم می خواهم دنبال لیست برای انتخابات نباشند و با همین اعضای شورا ادامه دهد و به انحرافات خود ادامه دهد که اگر بیست سال هم شهرداری ایشان ادامه پیدا کند چنین شورایی پیدا نمی کند.

صبح امروز یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه شورای شهر رشت تشکیل شد.محمود باقری ناطق اول و تقریبا همیشگی شورا بار دیگردر این جلسه تاکید کرد که قصد کاندیداتوری در انتخابات آینده را ندارد. وی افزود: من از آقای ثابت قدم می خواهم دنبال لیست برای انتخابات نباشند و با همین اعضای شورا ادامه دهد و به انحرافات خود ادامه دهد که اگر بیست سال هم شهرداری ایشان ادامه پیدا کند چنین شورایی پیدا نمی کند. وی در ادامه گفت: همچنان مطالبات کارکنان شهرداری پرداخت نشده و من که پیگیری کردم یکی از کارکنان گفت: دنبال طناب دار برای خودم هستم.
 
باقری با اشاره به عزل و نصب ها گفت: تا کی باید این عزل و نصب ها ادامه داشته باشد. شهرداری را به سلاخگاهی تبدیل کردند و بیش از ۴ هزار نفر حکم صادر شده است.
وی افزود: امروز اگر لایحه درخواست کیوسک های بانک شهر ارائه شود جلسه را ترک خواهم کرد. چطور هنوز جمع آوری کیوسک ها انجام نشده است.
این عضو شورا ادامه داد: بعضی اعضای شورایی که امروز دنبال سپیدرود هستند می خواستند داماش را بخرند و به شهردار نامه زدند که آقای شهردار خرید باشگاه ورزشی را مغایر با دستور وزارت کشور دانسته بود. اکنون چطور در آستانه انتخابات می خواهیم سپیدرود را بخریم.
باقری خاطرنشان کرد: من باز هم می خواهم افراد باج گیر و اقلیت ضد توسعه را معرفی کنند. اقلیت ضد توسعه چه کسانی هستند. این که محمود باقری به آوردن کفپوش از یزد اعتراض می کند ضد توسعه است؟ دیروز دختر و پسر جوانی آمد و گریه آمد که شصت متر خانه داشتم و پنجاه میلیون برای من جریمه بسته اند. این که بیمه دانا جریمه خودش را نداده و از ما شکایت هم نکرده و ما اعتراض می کنیم ضد توسعه هستم؟ آیا من ضد توسعه هستم که افراد ناآگاه در شورا هستند؟ وی افزود: عده ای شکم گنده به نام اصحاب رسانه می گفتند که ما اینقدر بعضی افراد را میزنیم که در سر سفره ما بنشیند. شما کجای این مملکت بودید که بعضی افراد را ضد هیاتی می دانید؟
این عضو شورا ابراز داشت: من به رئیس شورا گفتم که شهردار را دعوت کند و افراد ضد توسعه، دلال، ابله را معرفی کند. می گویند حسینیه را تبدیل به واحد مسکونی کرد که باید بیایند توضیح دهند که چه کسی بود. وی افزود: آقای رسولی در جلسه شورا گفتند کسانی که منافعشان تامین نشده به دنبال استیضاح هستند. می خواهم از ایشان بخواهم که این افراد را معرفی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار