تابناک گزارش می دهد ؛
تابناک / در دقیقه ۱۳ مسابقه بین دو تیم سپیدرود و ملوان که در ورزشگاه عضدی رشت در حال برگزاری است، وقتی بازیکن ملوان قصد زدن ضربه کرنر را داشت تماشاگران اشیایی را به سمت این بازیکن پرتاب کردند. همین مسئله باعث اعتراض محمد مایلی‌کهن سرمربی ملوان به این رفتار شد.
کد خبر: ۳۶۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴ 26 January 2017
تابناک / در دقیقه ۱۳ مسابقه بین دو تیم سپیدرود و ملوان که در ورزشگاه عضدی رشت در حال برگزاری است، وقتی بازیکن ملوان قصد زدن ضربه کرنر را داشت تماشاگران اشیایی را به سمت این بازیکن پرتاب کردند. همین مسئله باعث اعتراض محمد مایلی‌کهن سرمربی ملوان به این رفتار شد.

* علی نظرمحمدی هم در واکنش به این اعتراض از داور مسابقه خواست که بازی را متوقف کند و به سمت تماشاگران تیم خودش رفت و از آنها درخواست کرد که رفتاری غیرورزشی را انجام ندهند.

* تماشاگران سپیدرود درخواست نظرمحمدی را اجابت کردند و پس از تشویق او بازی پس از چند لحظه توقف از سر گرفته شد.

* حسین کعبی از ناحیه سر دچار مصدومیت جزئی در این مسابقه شد.
 
 
هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال دسته اول باشگاه های کشور با برگزاری دیدار حساس بین دو تیم اول و دوم جدول رده بندی دنبال می شود.

تیم ملوان بندر انزلی که با ۳۹ امتیاز در صدر جدول لیگ آزادگان قرار دارد، عصر امروز در دیداری حساس به مصاف سپید رود رشت تیم دوم جدول می رود. سیپد رود رشت هم اکنون با ۳۵ امتیاز و یک بازی کمتر در رده دوم جدول قرار دارد. شرایط دو تیم در جدول رده بندی می تواند بر حساسیت های این دیدار بیفزاید. تماشاگران گیلانی از ساعت ۹ صبح پشت درهای ورزشگاه شهید عضدی حضور داشته و منتظر باز شدن درهای ورزشگاه هستند.

 

 

 
 
درگیری هواداران سپیدرود و ملوان به جراحت سر هوادار انزلی چی انجامید.

در حالیکه پیش از آغاز دربی گیلان،امیدواری های زیادی برای انجام یک بازی بدون مشکل و حاشیه وجود داشت اما این بار هم اتفاقات حاشیه ای در این بازی حرف اول را می زند.

این مسابقه در پی درگیری هایی میان هواداران دو تیم در دقیقه 15 قطع شد و علی نظرمحمدی به سمت هواداران سپیدورد رفت و از آنها خواست که به حواشی پایان دهند.

هر چند در همین ماجرا سر یکی از هواداران ملوان شکست.

 
ملوان
 
 
 
 
14 مصدوم در دربی گیلان
 

بازی ملوان و سپیدرود با ۱۴مصدوم پایان یافت.

رییس فوریت های پزشکی گیلان گفت: ۱۴مصدوم حاصل از بازی سپیدرود و ملوان بندرانزلی خدمات فوریتهای پزشکی ارایه کرد.

دکتر پیمان اسدی در ادامه اظهار داشت: فوریت های پزشکی گیلان با استقرار ۱دستگاه آمبولانس و ۲دستگاه موتورلانس  در ورزشگاه عضدی رشت، جهت ارایه خدمات فوریت های پزشکی در این بازی آماده بود، در این بازی ۱۴تن مصدوم شدند که پس از دریافت خدمات لازم فوریت ها ،۱۱تن جهت ادامه درمان به بیمارستان پورسبنای رشت منتقل شدند و ۳تن دیگر در محل مورد مداوا قرار گرفت و  حسین کعبی نیز از مصدومان این مسابقه بوده که به بیمارستان پورسینا رشت منتقل شد.


 
از همان نیم فصل اول که تیم ریشه دار رشتی ها پس از سال ها انتظار به دسته اول فوتبال کشور پا گذاشت و در هفته چهارم به مصاف ملوان انزلی رفت، ویژه بودن این شهراورد کاملا مشهود بود.‌ دیداری که با شعارهای زیبای «شهراورد گیلان بدون توهین» و با استقبال لیدرهای ملوان از هم استانی های مرکزنشین با گل و شیرینی و سلام و صلوات شروع شد و خیلی زود با اخراج و پنالتی ها و درگیری هواداران از پشت نقاب بیرون آمد.

 حالا و در نیم فصل دوم و در شرایطی که ملوانان جای سپیدرودی ها را در صدر جدول گرفته بودند، نوبت رشتی ها بود که در ورزشگاه مملو از جمعیت شهید عضدی پذیرای انزلی چی ها باشند و با یک تیر دو نشان بزنند. انتقام شکست نیم فصل اول و کاهش فاصله با صدر جدول.

 نیمه پر لیوان ورزشگاه پر از جمعیت  عضدی بود و بازی سریع دو تیم، به خصوص در نیمه دوم که میزبان برای غرق نشدن بیش از پیش دست و پا می زد و بعد از گل مساوی با توجه به جو ورزشگاه برای به گل نشاندن کشتی ملوانان به آب و آتش زد. بعد از استقلال رشت و پگاه و داماش که در سال های اخیر بار فوتبال رشت را نوبتی به دوش کشیدند و زیر این بار تاب نیاوردند، حالا سپیدرود،ققنوس پیری که دوباره از خاکستر متولد شده بود، نشان داد که ریشه های عمیق چه قدرتی در رویش تماشاگران پرشور روی صندلی ها دارند. دو تیم ریشه دار فوتبال شمال در بالاترین طبقات ساختمان لیگ یک و آماده برای کوچ کردن به جایی بهتر. ریشه هایی ضخیم که سال هاست باغبانی به خود ندیده اند؛ به جز باران و مردمی که با چتر و بی چتر به خاطر تیمشان به خیابان می زنند.

اما همیشه در پس این هم قبیلگی ها یک (اما) وجود دارد. این بار هم این اما در بطری هایی که از سکوها به زمین می بارید پنهان شده بود. بطری هایی که شاید توسط عده محدود؛ ولی به تعداد نامحدود، فرهنگ هواداری فوتبال استان را هدف گرفته بود. بطری هایی که بارها جریان بازی را دچار سکته های خفیف کرد و همه را به دردسر انداخت. بطری هایی که علی نظرمحمدی را وادار کرد نیم دور عضدی را بچرخد و از خودی ها تقاضای آتش بس کند. بطری هایی که تماشاگران تیم مهمان هم خوب بلد بودند از آن استفاده کنند. طوری که یکی از سخت ترین نکات فنی (!) بازی پرتاب اوت بود.

 ال گیلانو این بار برنده نداشت، نه در زمین و نه روی سکوها!

 


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار