کد خبر: ۳۶۵۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ 23 January 2017
تابناک / سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: هواداران‌مان در بازی با ملوان احساساتی نشوند و بر اساس منطق عمل کنند.

علی نظرمحمدی در مورد دیدار روز چهارشنبه با ملوان انزلی گفت: ابتدا باید شهادت آتش‌نشانان قهرمان را به مردم ایران و خانواده‌های محترم‌شان تسلیت بگویم. آنها ما را در غم خود شریک بدانند. آتش‌نشانان به خاطر عشق به کارشان حافظ جان و مال مردم هستند و رشادت‌های آنها فراموش‌شدنی نیست.

وی ادامه داد: من به عنوان برادر کوچکتر همه اهالی فوتبال رشت و گیلان از هوادارانمان می‌خواهم در بازی با ملوان به هیچ عنوان احساساتی نشوند و 90 دقیقه بر اساس منطق فقط بازیکنان و تیم محبوب خودشان را تشویق کنند. از هر گونه درگیری و تنش بر روی سکوها خودداری کنند زیرا این مسئله باعث می‌شود تمرکز بازیکنان ما از داخل زمین به روی سکوها منتقل شود.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت تصریح کرد: بازیکنان ما هم به دور از هر گونه احساسات تلاش می‌کنند بر اساس منطق بازی کنند. ملوان قطعا روز سختی مقابل ما خواهد داشت. بیش از 2 سال است در خانه نباخته‌ایم و می‌خواهیم 3 امتیاز این بازی را بگیریم. شکست‌ناپذیری سپیدرود در خانه باعث برتری روحی روانی بازیکنان ما نسبت به ملوان است.

نظرمحمدی در مورد مشکلات مالی سپیدرود گفت: ابتدا باید از اعضای محترم شورای شهر رشت تشکر کنم که در 2 سال گذشته ما را حمایت کردند. از دکتر ثابت‌قدم شهردار محترم رشت هم باید تشکر کنم که همواره در مشکلات کنار ما بودند. مدیرکل ورزش استان و همچنین رئیس هیأت فوتبال هم به دنبال پیدا کردن اسپانسر و مالکی برای باشگاه هستند. شورای اسلامی شهر مصوبه کمک یک میلیارد تومانی را به سپیدرود به امضا رساندند و اکنون این مصوبه در انتظار تائید نهایی فرماندار است تا شهردار آن را به باشگاه پرداخت کند. با این حال بازیکنان ما در این فصل فقط 15 درصد از مبلغ قراردادشان را گرفته‌اند و 80 درصد هم از فصل گذشته طلب دارند.

وی در مورد انتخاب شهاب زاهدی‌فر به عنوان داور مسابقه با ملوان گفت: با توجه به حساسیت زیاد دربی گیلان انتظار داشتیم یک داور باتجربه مثل علیرضا فغانی در این بازی قضاوت کند اما زاهدی‌فر هم از داوران خوب جوان فوتبال ماست که بازی پرسپولیس و سایپا را قضاوت کرده است ضمن اینکه خودم هم یک مربی جوان هستم و از میدان دادن به داوران جوان حمایت می‌کنم. اگرچه در برخی از مسابقات از اشتباهات داوری ضربه خوردیم و در بازی با خیبر خرم‌آباد یک پنالتی به ضرر ما خورده شد و در قائم‌شهر همین اتفاق برای ما رخ داد اما هیچ گاه به داوری معترض نبوده‌ایم و از داورانی که کامرانی‌فر برای ما انتخاب کند حمایت می‌کنیم.

نظرمحمدی با اشاره به حساسیت بازی با ملوان گفت: باز هم تاکید می‌کنم که هواداران ما احساسی نشوند و رفتاری خارج از مسائل اخلاقی انجام ندهند. ما روی امتیازات خانگی‌مان حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم و اگر خدای نکرده در این بازی بهانه‌ای دست کسی بدهیم ممکن است از داشتن تماشاگران محروم شویم. همانطور که تیم خونه به خونه در 3 بازی از داشتن تماشاگر محروم شد و نتوانست نتیجه بگیرد. بنابراین هواداران ما اتفاقات باشگاه خونه به خونه را برای خود درس عبرت قرار دهند. من به محمودزاده مسئول لیگ یک هم قول دادم که مسابقه‌ای بدون تنش و آرام و بر اساس بازی جوانمردانه برگزار کنیم.

وی در مورد اختصاص سکوها به تماشاگران تیم ملوان گفت: فقط 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه 15 هزار نفری عضدی رشت را به هواداران حریف می‌دهیم زیرا وقتی در بازی ما با بادران تهران 5 هزار نفر پشت در می‌مانند نمی‌توانیم بیش از این سکو در اختیار تیم میهمان قرار دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار