کد خبر: ۳۶۵۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۳ 23 January 2017
تابناک / استاندار گیلان گفت: گیلان از پنجمین استان بیکار کشور به بیست و سومین استان بیکار کشور ارتقا پیدا کرده‌ است.

محمدعلی نجفی، استاندار گیلان شب گذشته (۳بهمن) در مراسم تکریم و معارفه فرماندار فومن در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان و رئیس شورای تامین شهرستان‌ها باید با اقتدار تلاش کنند.

 

وی با بیان اینکه عملکردهای خوب و نیک باید به مردم ارائه شود، افزود: جشن انقلاب، جشن عملکرد همه فرزندان انقلاب و نظام است و دولت‌هه عملکرد خود را بیان می‌کنند.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه ما باید قدردان این خدمات باشیم، گفت: امروز در شهرستان فومن در بخش گازرسانی جشن می‌گیریم و به عنوان شهرستان سبز معرفی می‌‌شود.

 

نجفی تصریح کرد: امروز افتخار می‌کنیم که در همه مناطق صعب‌العبور فومن که بیست خانوار به بالا جمعیت دارد گازرسانی شده است و در راستای برق رسانی هم مشکلات کاسته شده است.

 

استان گیلان در سطح کشور رتبه اول و دوم فضای کسب و کار را در سه سال و نیم اخیر کسب کرده است، افزود: همین فضا فراهم شده که امروز حضور وسیل عظیم سرمایه‌گذاران را در استان گیلان شاهدیم.

 

نجفی با بیان اینکه ما دو برابر نیاز استان تولید برق داریم، گفت: ما در استانی هستیم که دارای فارغ‌التحصیلان جوان زیاد است و گیلان از پنجمین استان بیکار کشور به بیست و سومین استان بیکار کشور ارتقا پیدا کرده‌ایم.

 

وی با بیان اینکه امروز باید فضای اشتغال ایجاد شود و نیاز به شرکت‌های دانش‌بنیان و نیاز روز داریم، تصریح کرد: حفظ شرکت‌های موجود جز وظایف ما است.

 

استاندار گیلان با اشاره به اینکه استفاده از دانش بنیان روز به شرکت‌های دانش‌بنیانی و فناوری روز مد نظر همه ما باید باشد، خاطرنشان کرد: ما باید در بخش جوانان و بانوان بسیار فعال باشیم و فضایی را فراهم کنیم که این قشر از جامعه به آینده کشور فراهم باشند.

 

نجفی با بیان اینکه نباید امید را از مردم گرفت، اظهار داشت: فضای امید،برادری و همیاری در فومن به عینه دیده می‌شود و مسئولان باید بدانند همیشه فرصت خدمت برای ما فراهم نیست و از فرصت‌ها باید استفاده شود.

 

زیرساخت‌های حوزه‌های گردشگری باید تقویت شود

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های حوزه‌های گردشگری باید تقویت شود، افزود: مسئولان باید برای رفع مشکلات جامعه و مردم که ولی نعمتان جامعه هستند کوشا باشند.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه مدافعان حرم در خارج از مرزها به دفاع از کشور می‌پردازند ،گفت: فرزندان دیپلماسی ایران هم با زبان برا امروز در صحنه‌های دیپلماسی موفق هستند.

 

نجفی با بیان اینکه همگان باید پشت سر رهبری به تکالیف و وظایف خود عمل کرده و اهداف نظام را دنبال کنند، تصریح کرد: همه باید با یک هدف برای آبادانی و سرافرازی این مردم با حفظ ارزش‌ها و اخلاق اسلامی تلاش کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار