کد خبر: ۳۶۵۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۴ 23 January 2017
تابناک / محمدعلی نجفی شب گذشته در آئین تودیع و معارفه فرمانداران فومن و صومعه سرا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای حادثه پلاسکو اظهار داشت: جلسه امروز قدردانی و تقدیر از خدمات فرمانداران است که زحمات زیادی در توسعه و ارتقاء دو شهرستان فومن و صومعه سرا داشته‌اند.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه ما باید قدردان خدمات دولت باشیم افزود: در دهه مبارک فجر امسال فومن در بخش گازرسانی، شهرستان سبز معرفی می‌شود و این یکی از عملکردهای بسیار خوب برای مردم درحوزه گازرسانی است.

نجفی با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان گیلان ۶ درصد پایین آمده است گفت: نخستین بار است که نرخ بیکاری در استان گیلان منفی شده است و از پنجمین استان بیکار به بیست و سومین استان شاغل در کشور ارتقاء پیداکرده است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان اعلام کرد: با وجود همه تلاش‌هایی که برخی برای شکستن قیمت برنج انجام دادند با هدایت دولت تدبیر و امید و شرایطی که به وجود آمد برنجکاران محصول خود را با قیمت مطلوب به بازار عرضه کردند.

نجفی به قیمت پایین چای درسال‌های قبل اشاره نکردد و گفت: در ۳ سال روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، ۹۸ درصد قیمت چای صعود پیداکرد.

در این مراسم حسین اسماعیل‌پور از فرمانداری صومعه سرا تودیع و به‌عنوان سرپرست فرمانداری فومن منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار