تابناک / محمود شکری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ماسال، درباره شهرستان شدن شاندرمن اظهار داشت: شاندرمن براساس جمعیت مشکل دارد ضمن اینکه دولت فعلی برای تغییر تقسیمات کشوری درخواست کرده است تا بعد از انتخابات پیگیری نشود.
کد خبر: ۳۶۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ 22 January 2017
تابناک / محمود شکری درباره شهرستان شدن شاندرمن اظهار داشت: شاندرمن براساس جمعیت مشکل دارد ضمن اینکه دولت فعلی برای تغییر تقسیمات کشوری درخواست کرده است تا بعد از انتخابات پیگیری نشود.
 
وی درباره اظهارات اخیر امام جمعه تالش درباره غیبتش در جلسه معارفه فرماندار جدید این شهرستان گفت: من انتظار داشتم که امام جمعه محترم وظایف نماینده را می دانست. آیا وظیفه من حضور در مجلس برای بررسی قانون برنامه ششم است یا حضور در جلسه معارفه فرماندار؟

شکری افزود: اگر من در منطقه حضور داشتم وظیفه ام بود که در این جلسه حاضر شوم اما بررسی قانون برنامه ششم توسعه اهمیت زیادی دارد و همزمان با معارفه این قانون در حال بررسی بود.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من برای امام جمعه محترم متأسف شدم چون احساس کردم ایشان به دنبال تخریب نماینده شهرستان هستند. حتی نمازگزاران جمعه تالش هم در تماس هایی از این اظهارات ابراز تأسف کردند.
 
شکری تأکید کرد: وقتی فرماندار متخلف شهرستان از سوی وزارت کشور عزل می شود و این وزاتخانه با عزلش بر تخلف او صحه گذاشته است مورد حمایت امام جمعه قرار می گیرد این امام جمعه باید درباره علت حمایتش از یک فرد متخلف پاسخگو باشد.
 
وی افزود: ایشان یک فرد معمولی نیستند و منتسب به رهبر انقلاب هستند و نباید از جریان های حاشیه دار، کاسب و ضربه زنندگان به جمهوری اسلامی دفاع کند. این خلاف جهت حرکت ائمه محترم جمعه است. من انتظار این حمایت را نداشتم و مردم تالش هم در این خصوص از ایشان دلگیر شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار